woensdag 28 november 2012

Sinterklaas Kapoentje

Vandaag had ik een vrije dag en ben ik eens heerlijk te shoppen geweest. Bij de Kruidvat en Hema nog wat kadootjes kunnen kopen voor mijn lieve schatjes. Veel had ik nog wel liggen van het koopjes jagen gedurende het jaar. Eigenlijk wil ik nog iets groots erbij hebben. Zo wilde zoon graag een drumstel. Maar misschien vul ik de kleinere kadootjes wel aan met lekkere warme sloffen en meer van dat soort praktische dingen. Ik ga voor mezelf nog even op zoek naar een kerstboom. Die zet ik 6 december, maar twijfel nog over een echte of een nepperd. Zou een echte het halen tot einde jaar? Maar goed, eerst wachten wij Het Grote Sinterklaasfeest af! Hoef ik alleen nog maar te bedenken of ik het dit weekend ga vieren of op de dag zelf. Wat doen jullie met Sinterklaas?

2 opmerkingen:

  1. Hey
    Hier op de dag zelf.
    Mijn moeder komt hier eten en daarna doen we de kadootjes!
    DL snapt het toch niet helemaal. Maar het uitpakken vindt ze geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, aan het plaatje te zien laat Sint zijn paard nu achterwege ;)
    Fijne sintviering!
    Zelf vier ik het niet, behalve dan de adventsswap.

    BeantwoordenVerwijderen