zaterdag 24 november 2012

Liebster Award :D again...



























Drie maanden geleden kreeg ik hem ook, en nu dus voor de tweede keer, De Liebster Award! Dit keer kreeg ik hem van http://greetjedewit.blogspot.nl

Ontzettend bedankt!

Ik heb besloten de award niet door te geven. Ik ben de afgelopen weken/maanden niet veel op Blogger geweest. Ik lees op dit moment geen andere blogs, en schrijf ze eigenlijk niet meer. Ik ga dit wel weer oppakken, maar op dit moment is mijn leven 1 grote achtbaanrit en het einde is nog niet in zicht.
Ik wil wel graag 11 dingen over mezelf vertellen en 11 vragen beantwoorden.

Hierbij 11 dingen over mezelf. Of gewoon een verhaaltje over mezelf, haal de 11 feitjes er maar uit :P

Ik ben dus een Friese moeder van 29, ik woon samen met mijn lieve zoon van 6 en mijn lieve dochter van 2,5 in een dorpje in Friesland.
Ik werk als administratief medewerkster bij een wijngroothandel en volg daarnaast nog een opleiding PDL. Ik ben helemaal gek van muziek, tv series, films en lezen. En omdat dat allemaal best wel duf is, ga ik ook graag naar concerten en festivals. Zo hoorde ik in januari 2012 een live versie van Muse 'New Born' en sindsdien ben ik verslaafd aan Muse, en... Ga ik hen live zien in Ziggo Dome volgende maand!
's Ochtends als ik naar mijn werk rijd, draai ik het liefst snoeiharde rock. Even lekker wakker worden. Ik ben niet vies van een schuin grapje :P
Ik doe aan Postcrossing, daar is dan weer mijn duffe kant, en kan erg genieten van de dagelijkse dingetjes.
Daar tegenover staat dan weer dat ik graag spannende momenten zoek in het alledaagse. Ik heb een groot hart, and I am not afraid to use it ;)
Ik vind Sinterklaas een tof Hollands feest, maar ik ben ook echt een kerstnerd. 6 december komt de kerstboom in huis, en die verdwijnt pas weer op 6 januari. Heerlijk!
Wat kan ik nog meer over mezelf vertellen. Ja, ik ben van nature rood, en begin er de laatste jaren behoorlijk trots op te worden. Redheads rule the world!  
En oh ja, het schijnt dat ik een vorm van reuma heb, maar laten we het daar maar niet verder over hebben. 
En om nog even met een positief iets te eindigen:

Never regret anything that once made you smile :)


Hier nog de vraagjes die ik graag wil beantwoorden.

Bent u gelovig?
Ik geloof in iets, maar wat dat is, daar ben ik nog niet achter.

Zou u wel naar IJsland willen op vakantie?
IJsland staat bovenaan mijn Places to Travel lijst!

Of bent u er al eens geweest?
Helaas nog niet!

Welke sok/kous/schoen trekt u het eerst aan, de rechter of de linker? Waarom?
Geen idee, ik zal er eens op letten :p

Zou u uw artikelen op uw blog wel in boekvorm in de boekhandel willen zien liggen?
Ja, dat zou ik wel grappig vinden.

Welk boek zou u graag geschreven willen hebben?
50 tinten grijs trilogie

Naar welk concert zou u graag eens heen willen?
Muse, en dat gaat op 17 december gebeuren!

Wanneer was uw laatste theaterbezoek?
In oktober, de show Elvis and more :)

U krijgt van de caissière te veel geld terug. Wat doet u?
Ligt aan de hoeveelheid.

Kat of hond?
Kat.

Hoe is het met uw maag gesteld?
Goed.

Hoe lijkt u het leven zonder televisietoestel in huis?
Sinds kort hebben we weer commerciele netten, na half jaar alleen publieke te hebben gehad. Ik vond het wel fijn zonder al teveel tv aanbod. Maar het toestel blijft. :p


Zo, nu weten jullie eerst wel weer voldoende van mij. Fijn weekend!

3 opmerkingen:

  1. Hey,
    Leuk over je te lezen.
    Het gaat me niks aan, maar omdat er staat dat je met je kids woont (en je vriend staat niet vermeld) hoop ik dat het goed met je gaat. Ook omdat je zegt dat je leven een achtbaan is nu.
    Succes met alles. Hopelijk kun je in de weekenden wat bijkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het gaat naar omstandigheden goed met me :) en ja, we wonen nu met z'n drietjes. Soms moet je keuzes maken in het leven die (vooral) op langere termijn beter zijn.

      Verwijderen
  2. Succes meid.
    :-)
    Zicht op vakantie? Met kerst vrij?

    BeantwoordenVerwijderen