zondag 28 oktober 2012

Labyrint

Wat heb ik jullie verwaarloosd lieve bloglezers. Het spijt me!



Goh wat is er allemaal gebeurd de laatste tijd..
Ben veel aan het werk geweest. Heb veel spul naar de LdH container gebracht (op een gegeven moment met een tas mijn kledingkast in en alles er in gestopt waar ik teveel van had of wat ik nooit droeg).

Afgelopen weekend zat ik alleen thuis. Vriend was met kids (en zus en haar zoon) naar een camping in het zuiden van het land. Ik was niet mee. Verplicht weekend tot rust komen. En dat is wel aardig gelukt.

Afgelopen vrijdag hadden we personeelsfeest. We hebben eerst met het gehele bedrijf een lipdub opgenomen, en daarna zijn we met z'n allen naar een soort van herberg gegaan, waar we hebben gegeten, gedronken, gedanst, gelachen en geslapen. Het was een supertof feestje en ik vond het leuk dat ik mijn collega's wat beter heb leren kennen. :)

Rest van dat weekend voornamelijk bij moeten komen haha.

En dit weekend alleen thuis met de kids. Beetje Halloweenfilmpjes gekeken. Ik had de film Labyrinth (met David Bowie) gekocht, erg fijne film. En de cd van awkward i. Kippenvel!




Het klinkt misschien heel wazig, maar heb soms het idee dat mijn leven een groot labyrint is. Ik blijf rondjes lopen, elke dag hetzelfde rondje. En loop ik eens de andere kant op, kom ik weer op hetzelfde punt uit... Soms zie ik een glimp van het middelpunt, het doel. Maar hoe daar te komen?

Om deze zondag niet al te zwaar te maken... Even een Queentje:

'It's a beautiful day. The sun is shining. I feel good. And no one's gonna stop me now!'

2 opmerkingen:

  1. Beetje rust kan geen kwaad he!
    Als ik al je drukke bezigheden zo lees...
    Dan is een weekend fijn en nodig(!) om bij te tanken.

    Dank je voor je kaart.
    Ik kreeg hem van de week.
    Er stond op dat je hem op 13-10 gestuurd had.
    Dus ik weet niet of hij nou zo lang onderweg is geweest of dat er iets anders mis ging. Maar ik heb hem nu in ieder geval! :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh hihi. Ik ben vaak van het kaartje schrijven.. dan op het kastje leggen. Dan in mijn tas stoppen en dan inmiddels een week later nog eens er aan denken en op de bus doen. :) Druk in het hoofd...

      Verwijderen