dinsdag 18 september 2012

# 121 - Oeps....






Verdomme heb ik weer!
Ben ik mijn iPhone aan het syncen met iTunes, doet ie al raar (ook geen goeie combi, Apple producten en een Windows laptop), en vervolgens ben ik praktisch al mijn Apps kwijt... NEEE!!!

Maar ik ben positief. Het ruimt lekker op. Zo ben ik in 1x alle Apps kwijt die ik toch niet gebruikte of boeiend waren of alleen maar ruimte in namen op mijn iPhone. Ik ga nu weer even wat handige Appjes downloaden, en er weer opzetten.

Mijn iPhone is lekker schoon, goeie najaarsschoonmaak zo!


5 opmerkingen:

  1. Hey mevrouw Najaarsschoonmaak,

    Alles (weer) goed met u en de phone?

    Over wat je bij mij schreef:
    Het klopt dat ik de mobiele weergave bij mijn blog heb uitgevinkt.
    Dit omdat het anders schots en scheef staat. Is het heel irri?
    Anders moet ik het maar weer veranderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, dat is dan ook weer een kastje!! Ruimt inderdaad lekker op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. LOL!
    Pas op, ik heb net IOS6 geinstalleerd, was alleen mijn agenda maar kwijt... HELP!!!
    Gelukkig hangt hier nog een papieren exemplaar in de keuken....

    BeantwoordenVerwijderen