donderdag 13 september 2012

# 119 - Gratis kleding

Het is nog geen week geleden, en toch lijkt het alsof we zo vanuit de zomer hoppa de herfst in zijn gestapt. En dan ook nog al die verkiezingszooi....

Een week geleden dus, toen vond plaats de Fryske Free Fashion Dei in Leeuwarden, in een oude gevangenis. Sta je daar met 3 andere dames (die ik niet kende) halfnaakt in een oude gevangeniscel "goh ik had altijd al eens halfnaakt in een cel willen staan", zei ik nog. Hihi.

Ik was er met zus en vriendin en het was supergezellig. Paste ik een lange zwarte jas, stond de eigenaresse achter me trots te zeggen dat het haar jas was. Het is m niet geworden, maar na 2 uur en bijna constante aanlevering van nieuwe kleding, vond ik m, een lange jas in zwart/antraciet. Kassa! Hihi. Verder gevonden: legging, grijze trui voor op de bank en paars shirtje. Ook vriendin en zus zijn geslaagd. Daarna zijn we nog de stad in geweest en hebben we genoten van het zonnetje en een wijntje. Geslaagde middag!

En bij thuiskomst vond ik zomaar een verhoogd bed in zoonliefs kamer (zo een waar je een hut onder kunt bouwen). Bleek er ook nog een op zolder te staan voor dochterlief... Schoonfamilie was langsgeweest, :-D blij!

En ze hadden ook 2 tasjes proppievol met meisjeskleding (hadden we nog niet) meegenomen. Hslf tasje is teruggegaan, restant is inmiddels gewassen. Goed weekend zou ik zeggen!

2 opmerkingen:

  1. Dat is een goed begin van de herfst!

    Fijn hoor... het herinnert me er wel aan dat ik weer de kasten van de kids door moet, wat wel en niet past... ga het binnenkort eens "melden" :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh, dat soort dingen zijn altijd zo leuk! Super ook van die bedden!

    BeantwoordenVerwijderen