woensdag 29 augustus 2012

# 117 - Groeistuip zoonlief


Dit is het resultaat van een snel opruimklusje in de kast van zoonlief. Afgelopen zomer heeft meneer namelijk een groeistuip gehad en hij is behoorlijk de lengte in geschoten. Met als gevolg dat al zijn shirts/hemden/truien blote buik truitjes zijn geworden en allemaal korte mouwen hebben gekregen. Ook zitten er enkele broeken bij, maar het echte werk komt nog (dit is dus nog niet alles!).

De linker stapel zit inmiddels in een tas die nu nog in de gang staat. Deze breng ik morgen (of overmorgen) naar de Leger des Heils bak een paar straten verderop.

De 2 rechter stapels zet ik op Marktplaats en daar probeer ik nog een paar centjes aan te verdienen. Want centjes kunnen we altijd wel gebruiken (en ja hoor, ik geef ook heel veel gratis weg).

Ik ben benieuwd! Nu lekker met een kopje thee achter de laptop, Facebooks The Ville spelen (je mot toch wat), straks nog even een Songpopje doen, blogjes lezen, marktplaatsen en dat al luisterend naar de ontzettend opwindende stem van de zanger van Muse (heb zin in December!).

2 opmerkingen:

  1. Goed uitgesorteerd! Als het kouder wordt, ga ik ook weer aan de slag in de kinderkamers. Her en der rijken de dames al broeken aan, die niet meer passen. Dus een kleine stapel groeit al...

    Succes op marktplaats!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd leuk, een centje (of meer) verdienen.. Wegdoen kan altijd nog. Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen