woensdag 29 augustus 2012

# 116 - Nummertje 20, bingo!

Vandaag (of eigenlijk was dit al in mijn vakantie) doen we 20 km per uur weg bij het scheuren, nee, tuffen over de snelweg.

In mijn vakantie naar Duitsland gereden, 100 km per uur, en we hebben toen toch benzine bespaard. En geld. En het kostte ons laten we zeggen 10 minuten vertraging (lees: meer tijd in de auto om gezellig mee te zingen met foute 90s hits).

Ik merk wel op het stukje naar mijn werk (5 minuten snelweg, 20 minuten provinciale weg inclusief 3 dorpen), dat ik geen verschil zie. Maar ik probeer zoveel mogelijk het nieuwe rijden uit. We kunnen het altijd proberen. (moet ook wel na 2 verrassingsbrieven van onze grote vriend de Belastingdienst).

Besparen tot we er bij neer vallen. En elke keer als ik denk, nu gaat ie goed, komt er weer wat leuks. Maar daar blijf je creatief van ;-)

Ik ga in ieder geval 8 september proberen gratis kleding te scoren (Fryske Fashion Dei in Leeuwarden), want ik heb nog wel wat mooie ongedragen ruilmiddelen (kleding die ik op aanraden van anderen gekocht heb, maar nooit heb gedragen). Zie ik jullie daar ook?

3 opmerkingen:

  1. Nou ik heb het gemerkt naar Limburg en terug, nog 70% in de tank..
    Op korte stukjes is het lastig te zien, als je maar onder de 100 blijft scheelt het enorm. Daarboven rijden is het zuipen geblazen voor de motor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou zo graag komen, het lijkt me zo leuk, maar ja... Fryslan is niet bepaald naast de deur. :( Veel plezier alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja jammer! En bedankt! Ik vind het heerlijk dat ik dit keer niet ver hoef te reizen voor iets.

      Verwijderen