zaterdag 25 augustus 2012

# 114 - Go with the Flow

Vandaag genoeg in het huishouden gedaan. Stofzuigen van hal/woonkamer/keuken, toilet poetsen, de kamer ontrommeld. Morgenochtend krijgen we namelijk al de eerste visite voor zoonliefs verjaardag. Hij wordt maandag al weer zes jaar, maar schoonfamilie komt morgen alvast even langs. Gezellig :-)

En dan het echte opruimklusje. Ik heb al mijn Flows (nou vooruit, een hele stapel), doorgebladerd, leuke artikelen (die ik nog wil lezen) eruit gescheurd, mooie vrolijke pagina's eruit gescheurd (zodat ik er enveloppen van kan maken of andere DIY projectjes), en het restantje Flow in de oud papier kliko gegooid. Er liggen er nu zo'n 15 in (voor zover het nog Flow te noemen is met al dat gescheur). De rest gaat er ook aan geloven. En als ik hier mee klaar ben zeg ik mijn Flow abo op. Scheelt me weer 45 euro per jaar. Ik moet namelijk bekennen dat ik er niet meer aan toe kom ze te lezen. Jammer maar het is niet anders. En om met Flow woorden te spreken...

2 opmerkingen:

  1. Alvast gefeliciteerd met S zijn verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhh ik gooi ook mn oude flowtjes niet snel weg....zou wel rommel schelen dat wel...;-)

    BeantwoordenVerwijderen