dinsdag 21 augustus 2012

# 113 - Spelletjes uit de blauwe bak

Het werkleven is weer begonnen en ik ben al bijna weer toe aan vakantie ;-)

Vanavond ging ik een snel opruimklusje doen. We hebben een klein blauw opbergdoosje waar diverse kleine spellen in zitten. Ondertussen speelden zoonlief en ik een spelletje schattige kwartet. Zie foto hier ergens onder, die met die vrolijk getekende dieren. Schattig toch? Die mocht uiteraard blijven.

Ook de grandioos geweldige puzzel van Seabert en de 2 beertjes mogen blijven, die zijn al bijna 30 jaar oud! Hoe vaak ik die wel niet heb gemaakt.. :-)

Wat wel weg gaat?
Een mini electro spel (ik heb zelf van vroegah een cool echt electro spel, veel leuker!), een visjeswalvis (die een akelig schel deuntje laat horen als je hem aan zet), een derde (!) FV domino spel (2 weg, 1 gehouden), een 'zuinig rijden ganzenbord achtig spel, een Chicken Little kaartspel en.... Het enige echte Trollen kwartet spel! Daar hebben zus en ik vaak mee gespeeld, maar aangezien er 1 Japannertje mist en ik trollen eigenlijk best wel eng vind, gaat ie weg.

Zo, nu alleen nog maar naar de kringloop brengen :-)

4 opmerkingen:

  1. Opgeruimd staat netjes zou ik zo zeggen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed opgeruimd! En nu snel naar de kringloop - voordat de spullen weer "terugkruipen" (ken je dat?)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wie weet helpt het om n speciale tas "vrij" te houden voor alles wat naar de kringloop kan? Daar kunnen ook kleine frutsels etc in. En het is wel direct uit het zicht. Een doos, merk ik tenminste, kijk ik steeds weer in. En zo krijgen dingen kans terug te kruipen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik werk inderdaad met een doosje en heb er gister toevallig weer wat uit gehaald... :-p

    BeantwoordenVerwijderen