vrijdag 10 augustus 2012

# 111 - en we gaan rustig door...

Vanochtend niet veel gedaan. Ik ben met de kids naar het centrum gelopen om een pakketje te posten, ik had weer een boek verkocht, en daarna zijn we lekkere dingen gaan kopen bij de Jumbo. Het is tenslotte vakantie. (dus werd er ook spontaan door zoonlief besloten dat we vanavond maar pannenkoeken moesten eten, en ze smaakten heerlijk!)



Vanmiddag begon het een beetje te kriebelen. Ik moest iets opruimen. Dus ben ik met de 2 bananendozen begonnen, die vol zaten met mijn bureauspulletjes. Oftewel, postvakjes vol met zooi. De postbakjes staan nu opgestapeld in de 'werkhoek', en de rest ligt nog overal verspreid. Ik heb nog een doos leeggehaald waar allemaal fotospul in zat. Deze stond namelijk een beetje heel erg in de weg in de werkhoek.

Verder heb ik nog wat tassen van a naar b gebracht, het een en ander in de kliko gekieperd, een aantal spullen in de gang gezet voor kringloop en/of zolder. En toen begon ik aan de vensterbanken achter. We hebben er 1 in de werkhoek (vol met plantjes) en 1 in de keuken. Alle plantjes hup naar buiten, even frisse lucht, vensterbanken gepoetst, ramen gelapt (binnen en buiten), plantjes weer netjes terug en al het 'overige' (wat hier nogal vaak rondzwerft) in de kliko of in de bijkeuken.



Ik kan nu weer naar buiten kijken zonder me te ergeren aan vlekken op het raam. Of spinnenwebben in de hoeken. Heerlijk. De ramen voor en boven komen nog wel. Niet te veel in 1x. ;-)

Ik had vanochtend een wijntje en een chippie gehaald voor mezelf, dus ik ga zo lekker op de bank zitten en filmpje kijken. Nu ik mijn filmlijst niet meer zo nodig hoef te vullen voor 7 augustus, is het 'moeten' er gelukkig af. Wat wie hoe waarom en wanneer weet ik nog niet... :P

En ik heb zin om mijn nagels weer eens te lakken. Zoiets misschien?



Fijne avond iedereen en fijn weekend erbij!





2 opmerkingen:

  1. Nu in de zomer gaat alles een beetje anders. Maar inmiddels ben ik ook weer terug en weer bezig. Leuk om te zien dat jij (en de meeste anderen) nog steeds zo goed bezig zijn!

    En zo te lezen ging er ook het een en ander het huis uit bij jou! Dan zie je toch echt het duidelijkst dat je aan het opruimen bent, als er daadwerkelijk dingen verdwijnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, die nagels. Heb ik bij mijn dochter op haar teennagels gedaan: aflopend van donkerblauw naar zilver (ben eigenlijk best een beetje jaloers op die kleurige teentjes, dus wie weet?).

    BeantwoordenVerwijderen