donderdag 9 augustus 2012

# 109 - in filmke deis



Eergister was het 7 augustus. Een jaar geleden begon ik met mijn Poison Ivy Project: A Movie A Day, oftewel in filmke deis. Ik heb mijn best gedaan. Helaas ben ik blijven steken op 329 films. En heb ik mijn doel, 365 films kijken in een jaar tijd, niet gehaald. Het is niet anders. Dus dit doel ruim ik op.

Hier kun je mijn bekeken films bekijken. Ik ga wel door met deze lijst overigens, ik blijf gewoon de films toevoegen die ik heb gezien. Ik ben een lijstjes freak. Dat geeft me rust. Dus... Jammer dat je niet kunt aangeven hoe vaak je een film gezien hebt, want Cars 1 en Cars 2 heb ik zo vaak gezien het afgelopen jaar (en dat telt dan weer niet) en zo heb ik een paar romantische komedies (The Holiday, Sex and the City, etcetera) die ik ook meerdere keren gezien heb (gewoon omdat ik soms een feelgoodmovie nodig heb).

Dus hier de link.
http://www.imdb.com/list/Z4FpKk0Vogo/

Hij staat ook onder mijn tabjes.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen