maandag 6 augustus 2012

# 108 - 3 dozen + het bureautje

Terwijl buiten alle weertypes voorbij komen...
Heftig onweer

Stralend zonnetje

Zware regenval
... besluit ik maar eens wat doosjes en stapels weg te werken. We hebben in de woonkamer een bureautje staan, deze gaat binnenkort naar boven, maar eerst moet hij opgeruimd. Voorfoto heb ik niet gemaakt, maar het bureautje lag vol met stapels papier, papier en nog eens papier. Natuurlijk kon het grote gedeelte direct naar het oud papier, en alle troepjes (plasticjes, verpakking, etcetera) liggen inmiddels in de grijze kliko. Ik heb alle herinneringen en schoolspullen van zoonlief in een doos gelegd die ik net had geleegd (waar ook allemaal troepjes in zaten).

Hij lag dus echt helemaal vol, stapels ter hoogte van het doosje links
Verder heb ik nog 2 dozen geleegd waar kabels en fotocamera spullen zaten, mooie vaas en andere dingetjes voor op mijn witte kastje, en her en der vond ik nog wat verloren 'schatten'. Zoals het tasje met cd's die naar mijn schoonzus kan, en de cd van K-otic (altijd leuk in de auto). Alles niet zozeer netjes opgeborgen, maar wel bijelkaar wat bijelkaar hoort (in een laatje, op een plankje, tussen de kookboeken, etcetera). En dan is het eindresultaat toch best wel weer fijn.
Damn I think I love you!
Nu nog 2 giga rommeldozen (die ik ga nakijken als vriendlief en kinders er niet bij zijn, zodat ik heerlijk alles kan wegkieperen) en dan zijn de dozen van de afgelopen week weer leeg. We zijn er nog niet, maar ik ben nu in een gigantische opruim/weggooi bui, dus ik ga hier gebruik van maken. Mijn tijdschriftenbak is aardig gevuld (met Flows, Flairs en dergelijke) maar of ik daar aan toe ga komen... We will see.

Gistermiddag overigens nog heerlijk geknutseld met zoonlief. Ik was even 1 met het kind in mij :P





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen