vrijdag 3 augustus 2012

# 106 - Nieuwe knutselkast

Zie hier onze nieuwe knutselkast (daar waar in ons vorige huis alle spellen in zaten).

In het open vak heb ik de kookboeken weer teruggezet. De cocktailboekjes die ik had zijn inmiddels verkocht, ik had nog een boek met lekkere sappen, deze heb ik aan m'n vriendin gegeven, en de rest van mijn kookboeken staat weer op zijn oude plek. In het midden de bak met kaarten (die ik voor Postcrossing gebruik), en rechts nog wat troepjes (het kan nog niet perfect zijn). En natuurlijk Action Man en GI Joe die nog steeds helemaal dol zijn op elkaar... Wacht maar tot Barbie jullie ziet ;-)

En dan in het kastje zelf. Bovenste plank ligt van alles en nog wat. Alle losse dingen en kleine bakjes (met stickers, frutsels, etcetera). Links onderin staat een zwarte bak met mijn frutsels en kaarten. Ik had al het knutsel en tekenpapier altijd in een plastic bak zitten met deksel. Maar deze paste niet in de kast. Dus viste ik een mooie doos uit onze bijkeuken, lekker stevig. En daar deed ik alle papieren in. Op de voorkant (om duidelijk te maken wat er in zit) uit vrolijke Japanse kawaii blaadjes de letters PAPIER geknipt. Ziet er leuk uit toch?

Al met al heb ik nu toch weer 3 dozen leeg die ik van zolder had gehaald :D

En vandaag vond ik in de bus mijn kadootje van de Flow Mazzelmaandag van 2 weken geleden, een notitieFlow. :D






En ook nog 2 (!) Flows. Ik ben abonnee, en had mijn Flow nog niet gekregen. Na een mailtje en een telefoontje, kreeg ik vandaag mijn Flow. Maar blijkbaar was de Flow ergens verkeerd bezorgd of is er iets mis gegaan met het opnieuw aanvragen, want even later werd er nog 1 bezorgd. Heel vaag. Ik ga er nog even over nadenken wie ik daar mee blij ga maken. Ik had vorige maand ook al 2 Flows, want 1 was verkeerd gedrukt, dus ik heb nog 2 Flows om uit te delen. Gaat helemaal goed komen :D
Ik heb overigens meer Flows dubbel (gewonnen, gekregen wegens foutdruk, etcetera). Eens zien waar die liggen en of ik die ook weg kan geven in mijn omgeving.

Verder ben ik druk bezig met mijn muziekcollectie na te luisteren, oftewel, albumpje opzetten en na een paar nummers vaak al beslissen of het überhaupt mijn smaak is of niet. Er is al veel weg. Scheelt weer wat ruimte op mijn externe schijf.

En... mijn vakantie is vanmiddag om 5 uur begonnen. En omdat het voor mij weekend is en ik graag mensen blij maak, kan ik bekend maken dat zowel MamaWerkt als Mirjam 'hun' boek gewonnen hebben. Mijn give away was niet zo'n succes (blame it on the holiday), maar ik vind het erg leuk dat ik 2 mensen mag blij maken die ook altijd de moeite nemen om mijn blogs te lezen en er regelmatig op reageren (iets waar ik zelf de laatste tijd niet meer aan toe kom). Dank jullie wel! :D

(mailen jullie je adres nog even naar fryskmemke@live.nl dan zorg ik dat de boeken worden opgestuurd)

3 opmerkingen:

  1. Dank! Erg leuk! :) Grappig, ik heb ook dat notitieboek gewonnen. En ik heb laatst 2 tops op MP gezien, 0 reacties. Eentje is maar 1 keer bekeken... Tis vakantietijd, denk ik.. Mailtje komt er zo aan, fijn weekend & vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben erg blij met mijn "prijs", zal je zo even mailen.
    Gisteren ook de Flow gelezen, maar ik ben nog geen abonnee. Ik denk dat ik dat maar eens ga veranderen....
    Geniet van je vakantie!!!.

    BeantwoordenVerwijderen