zondag 1 juli 2012

Spultsjes

Als je op deze link klikt, of in mijn tabjes naar Spultsjes gaat, dan zie je na elke update een nieuw spel wat wij hebben gespeeld. Op deze manier wil ik kijken of we nog spellen in huis hebben die weg kunnen, in plaats van dat ze blijven rondslingeren in huis en continu verplaatst worden zonder dat er ooit nog mee gespeeld gaat worden. Het kunnen jongensspellen zijn, of meisjesspellen, grote mensenspellen, of kerstspellen, zelfs puzzels in alle bovenstaande categorieën. Het hoeft niet elke week, maar omdat ik een gigantische lijstjesfreak ben, is dit voor mij ook wel weer een leuke toevoeging aan een toch al erg leuke blog (laat ik dan maar meteen heel trots zijn op mezelf).

http://pip-datrommetop.blogspot.nl/p/spultsjes.html

1 opmerking:

  1. Wat een goed idee om je spultsjes zo uit te proberen! Weg met alle overbodige spellen. Dankzij jou leer ik trouwens Fries :)
    Je kastpapier ziet er super uit. Maakt het gelijk een andere aanblik. Ik ben fan van kastpapier, haha. Heb laatst leuke witte met roosjes gehaald bij de action. Ergens gezien op een blog. Ik heb er mijn waskamer mee gepimpt. Bij tiger store kocht ik rose kastpapier met rode appeltjes, die ga ik voor de zolder gebruiken.

    Lief, zoals je dochter op die foto bij jouw kleren staat te kijken...!
    Ik wilde ook nog een reactie geven op wat je zei over dat anderen een mening hebben over wat je uitgeeft. Ik vond het herkenbaar. Zo heb ik dat soms ook. En wat te denken van 'willen jullie nu kinderen?'. Een begrijpelijke vraag, maar soms word ik moe van de hints daarnaar. Laat een ander zijn mening daarover bij zich houden, dan doen wij dat ook. Toch?
    Fijne dag verder.

    BeantwoordenVerwijderen