woensdag 4 juli 2012

# 99 - Vrijgezellig

Vanavond eindelijk weer eens achter mijn laptop gezeten en omdat we ff geen internet hebben moest ik 'noodgedwongen' wat anders doen. Dus ik heb mijn fotomapjes opgeruimd. En ik liet me niet afleiden door gegoogle en rondneuzen op het web. En toen heb ik zo maar, na eerst vluchtig bekijken van de foto's en geconstateerd dat het toch echt in een vorig leven was en dat de tekenen toen al aanwezig waren, toen.... Heb ik het mapje met foto's van Vrijgezellendag vriendin (inmiddels exvriendin) huppeldehup verwijderd. Ik heb alleen een paar foto's bewaard waar ik op sta. En het lucht op! Punt achter het verleden, ik zit op de juiste weg. (en ja, Ex vriendin heeft de foto's ook in haar bezit, dus zo wreed ben ik nou ook weer niet).

Zo. En nu ga ik slapen, proberen niet wakker te liggen van de warmte en van de krolse kat van de buren.

1 opmerking:

  1. Pff, wat kunnen vriendschappen soms moeilijk zijn he. Vind ik wel. Al ben jij er zo te zien bij deze echt klaar mee.
    Wat grappig dat jij ook van het organizen bent. Wat je schreef over 'niet met mensen kunnen' maakte me dan wel weer nieuwsgierig hoor. Haha.

    BeantwoordenVerwijderen