zondag 1 juli 2012

# 97 - Inloopkast deel 1

Afgelopen week had ik al 2 planken beplakt met een vrolijk kleurtje. En nu kwam het echte werk. De kleding op z'n plek leggen. Eerst alles maar eens sorteren, vieze was in de wasmand, muziekje van Röyksopp erbij, en toen bedacht ik me dat ik al mijn kleding van zolder wilde. Na half uur op zolder rommelen en met hulp van vriendlief stonden er maar liefst 6 dozen kleding in de slaapkamer en op de gang, waarvan 3 van mij, 2 van dochterlief en 1 van zoonlief. Ik heb een aantal kledingstukken in de kast gelegd en gehangen en de dozen onder de planken gezet. 2 uur bezig geweest en nu is het ff genoeg. We hebben ook spellen van zolder gehaald, zodat we die kunnen spelen en daarna opruimen of wegdoen. Hier de foto's nog van mijn zondagochtend.. Let op dochterlief die heerlijk rondkijkt in mijn kast :-)

2 opmerkingen:

  1. Zo jij bent lekker bezig met alle kleding! Ik wou dat ik al zo ver was, zeg! Leuke planken met die stipjes (ben dól op stipjes), lekker vrolijk!

    Mijn inloopkast, pfff, daar wil ik voorlopig nog steeds niet komen. De schone was/strijk moet ik nog steeds uitzoeken (winter/zomer/te klein etc). Moet toch voor de vakantie eens doen :(

    Hahaha, leuke kiek van het dametje in de kast.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De 6 dozen moeten nog uitgezocht, maar we doen het in stapjes. :-)

      Verwijderen