zondag 29 juli 2012

# 104 - In fuort jouwerke, twa kear sels!

Ik zie het regelmatig voorbij komen op blogs, fuort jouwerkes. Oftewel give aways. Ik noem het fuort jouwerke, zal wel niet juist Frysk zijn, maar het klinkt zo leuk. Maar goed, om terug te komen op het idee van deze blog. Ik wil iets weggeven. Ik heb namelijk afgelopen zaterdagmiddag een aantal cd's en een aantal boeken op marktplaats gezet (en op bol.com), omdat ik deze niet meer luister, of lees, of ga luisteren of lezen... Hieronder 4 foto's van hetgeen ik weg geef. Nee ik geef niet alles weg, ik geef 1 cd weg en 1 boek. En de keus is aan jou! Mocht mijn collectie boeken en cd's zo slecht zijn dat het niemand iets wil, dan ga ik me natuurlijk diep schamen en nooit meer een give away doen. Maar misschien valt het wel mee en zit er iets van jouw gading tussen. ;-) 

Wat moet je er voor doen?

Volger zijn (of iemand die regelmatig berichtjes achterlaat mocht je geen volger zijn), aangeven wat je graag zou willen, en wie weet is het van jou!

Ik laat in het eerste weekend van augustus weten wie er iets gewonnen heeft en wat.






5 opmerkingen:

  1. Wat staat daar nou, dacht ik. Ik kom duidelijk niet uit Friesland, haha.
    Wat leuk! Natuurlijk doe ik graag mee. En mocht ik winnen dan wil ik graag het boek Perfecte Vrouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leukleuk! Grappig, ik had laatst een bruiloft waarbij de helft van de gasten uit Fryslan kwamen, m'n Fries is een stuk beter nu! :) Moest wel erg lachen om je opmerking dat je nooit meer een Fuort Jouwerke doet als niemand iets wil! Mocht ik winnen, dan wil ik graag De Schoenenclub hebben aangezien ik een vrij grote schoenenfetish heb.. Altijd goed om je in te lezen, toch? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Boek is binnen, dank! Echt leuk om zo een presentje in de bus te krijgen. ben nog ff aan het denken wat er naar het mooie Friesland gaat. ff een vraagje, hebben jullie een bad? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk om te versturen ook! :D Maar om op je vraag te antwoorden, nee we hebben geen bad.

      Verwijderen
    2. okay, dan denk ik nog even verder!

      Verwijderen