vrijdag 20 juli 2012

# 102 - Kastjes Kidz

Ja het blijft een klus die ik eens in de zoveel tijd moet herhalen, maar omdat het nu de eerste keer is in het nieuwe huis, doe ik het toch op blogsche wijze... En wat een schatten vond ik tijdens het opruimen...

Ik heb alles leeggehaald, beginnend bij die van dochterlief. Wat een zooi past er in zo'n kastje. Ik heb alles gereorganiseerd en een hoop kan naar boven. Daarna zoonliefs kast, grote chaos! Stapel papieren wegggooid (waaronder veel tekeningen), de mooie tekeningen en boekjes (zoonlief maakt graag zelf boekjes met zelfgeschreven en getekende monstertruck verhalen ensow) en tekeningen die hij voor zijn zusje maakte, die gaan netjes opgeborgen worden. Aan het eind van dit jaar kijk ik de hele stapel na en gaat er als nog veel weg, het moet leuk blijven ;-)

En er konden heel veel 'oefen lees en reken en schrijf boekjes naar boven, kleine selectie blijft beneden. Ze hebben nu elk een eigen laatje met eigen speelgoed, 1 laatje met kleur/tekenboeken, 1 la met lees/prentenboekjes, 1 la met kleurtjes/wasco/stiften/potloden en 1 la met groter speelgoed. En dan nog wat grote spullen er op en voor. Ik zeg, goed gedaan Maria!

Foto's van voor en tijdens niet gemaakt, eindresultaat nette kastjes en hoop spullen die opgeborgen kunnen worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen