donderdag 14 juni 2012

Nog even en dan...

Het huis loopt al aardig leeg, het meeste staat al aan de andere kant van de snelweg. Jazeker, wij verhuizen van het dorp rechts van de A32 naar het dorp links van de A32. Op de foto zie je mijn huidige uitzicht vanaf de bank. (als ik door de tomatenplanten heen kijk). In de verte tussen het linkerhuis en de rechterboom zie ik ons nieuwe dorp liggen. Oh ik ga dit uitzicht missen. Gigantische boom, het weiland, het haventje, de schaapjes en de uil die zich ergens in de boom bevindt. Maar het is mooi geweest hier. Je kan nog zo'n mooi uitzicht hebben, maar als je je kont niet kunt keren, als dochterlief van 2 weer bij papa en mem op de kamer ligt ipv een kamer deelt met haar broertje, (want 2 slaapkamers), als alles gewoon te klein is voor een gezin van 4 (geen zolder, kleine tuin, kleine keuken), dan kijk ik echt uit naar het nieuwe huis.

Ons uitzicht is niet zo groen, maar daar staat tegenover: 3 slaapkamers, een zolder, een grote achtertuin, een ruime voortuin, een grote keuken etc.

En tsja, dat we gaan verhuizen naar het enige dorp in Nederland en België waar geen Sinterklaas wordt gevierd, dat nemen we maar voor lief... Misschien wil hij voor ons nog wel een omweggetje maken..

8 opmerkingen:

  1. Geen Sinterklaasviering?? Hoe kan dat dan? Succes met de verhuizing en idd, een uitzicht kan nog zo mooi zijn, leefruimte is toch wel echt belangrijker.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Officieel vieren ze daar geen Sinterklaas, is iets van vroeger. Sint Pieter kont daar langs in februari. Dus in februari kan ik weer aan de chocolade pepernoten haha

      Verwijderen
  2. Ik ben benieuwd welk dorp... ha ha
    Fijn dat jullie een nieuwe ruimere plek hebben gevonden. Succes met het verhuizen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De sinterklaasviering kun je toch in je eigen gezin vieren? Doen wij ook. En als je een intocht wil zien stap je lekker in de auto en ga je een dorp verderop kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is ook wel zo, ik ben alleen benieuwd hoe ze dat op school doen bij de kids. Maar zover is het nog lang niet... Komt helemaal goed! :-)

      Verwijderen
  4. Moai toch, om yn febrearis sjoekeladeletters yn te keapjen....
    Protte wille yn 't doarp.

    BeantwoordenVerwijderen