zaterdag 23 juni 2012

Dagje vrij

Vanochtend schoongemaakt in het oude huis. Na anderhalf uur had ik het wel gehad daar. Daarna snel broodje gegeten en op naar Leeuwarden voor een shopmiddag. Doen we niet zo vaak.

We gingen als eerste naar de kringloop, want we hadden 2 dozen met goedjes en een Canvas doek, deze ingeleverd en daarna nog even de winkel doorgelopen. En toen was het ineens 4 uur, oeps. Buit van de kringloop: boekjes/spellen/speeltjes voor de kids (want ze hebben nog niet genoeg...), 2 paar schoenen voor mezelf (eerste keer dat er wat in mijn maat staat), en 6 bloempotten voor 50 cent per stuk. Ons vensterbankmoestuintje kan wel wat grotere potten gebruiken.

Daarna Welkoop, want we zochten lange bamboestokken voor de tomatenplanten (wat groeit dat spul!) en klemmetjes ook maar meegenomen. Kids renden meteen naar de konijntjes en vissen, zo lief!

En daarna nog snel de Xenos bezocht, want we hadden een shoplijstje, jawel. We hebben daar een nieuwe badmat gehaald, closetrolhouder, muurhaakjes, anti slip mat voor in de douche (dochterlief maakte laatst al een akelige smak), douchestang, wcborstel, ovenhandschoenen en niet te vergeten, een echte Cars poster!

Zoonlief mocht er zelf een uitzoeken, want Bob de Bouwer, daar is ie nu te oud voor. Dus morgen hangen we Cars op zijn kamer, en de poster van Hello Kitty op dochters kamer en dan zijn de kids ook weer content.

Daarna zouden we met EK kortingsbonnen bij de grote M wat lekkers halen, maar er stond zo'n giga rij dat we maar weer zijn omgekeerd en thuis de al ontdooide hutspot hebben genuttigd.

Zo, dit was me het dagje wel. Nu lekker languit en genieten van een rustig avondje. Morgen lekker niksen!

(op foto kleine selectie)

2 opmerkingen:

  1. Leuke dag gehad dus :)
    Zijn jullie al gewend daar en begint alles zijn plek te krijgen?
    Leuk dat je me ook op pinterest volgt. Je houdt van japanse poppen zag ik? Bij xenos heb ik laatst zo'n kimmidoll achtige spaarpot gehaald.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is nog een grote chaos hier, maar begint wel steeds beter te worden. We lassen morgen een rustdagje in, even niets doen in huis. En ja, ben gek op Japans spul. Moet me echt inhouden met het kopen van die spullen. Voor nu eerst maar zien wat ik in huis allemaal tegenkom, vond net al 2 kaarten die ik direct kon versturen en de postzegels terug. Jeej!

      Verwijderen