maandag 25 juni 2012

# 93 - Administratie deel 1

Vandaag dagje vrij en ik besloot wat nuttigs te doen zonder al te veel inspanning. Ik heb alleen de broodschappentas erbij gepakt, daar ben ik de hele ochtend zoet mee geweest.

Alle losse papieren nakijken, in juiste mappen stoppen en daarna alle mappen geschift. Veel oud spul weggedaan, zie doosje, vol met oud papier. Alleen denk ik dat het verstandiger is om het door een papierversnipperaar te halen, maar die heb ik niet...

Anyway, de inhoud van de mappen is meer dan gehalveerd. Ik heb nog enkele telefoontjes gepleegd omtrent de wijziging van auto, woensdag is het zover! Heb nog mail gestuurd naar verzekering dat ik de uitvaartverzekering opzeg. En nu ben ik er klaar mee.

Straks even naar Bruna om een leuk kaartje voor schoonzus uit te zoeken, zouden ze iets hebben voor jongen/meisje tweeling? Als ik heel lui doe, verstuur ik m ff via Greetz, heb niet veel energie meer :-p Daar hebben ze vaak wel meer keus.

Ik denk dat ik voor het laatste ga. Voor vriendin en neefje had ik wel geschikte kaarten in mijn collectie dus die kan ook naar de brievenbus. En zoonlief had nog een brief geschreven aan oma, dus die kan ook weg. Vond mijn postzegels namelijk weer terug en dat is goedkoper dan nieuwe halen ( www.postzegelsmetkorting.nl )

En omdat ik niet mijn hele vrije dag aan moetjes wil besteden, ga ik zo lekker ff niks doen, samen met vriendlief. Bankabel op z'n tijd is ook goed, helemaal zen zijn enzo....

Fijne maandag!


4 opmerkingen:

  1. Toch weer een hoop papieren de deur uit! Ziet er goed uit...leuk blog! Ben zelf ook aan de slag gegaan, dus zal regelmatig terug komen voor inspiratie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb deze blog via mijn mobiel geschreven. Voor wie zich afvraagt wat bankabel is... Dat is bankhangen... Hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik iets vraag wat me niets aangaat, hoor ik het wel. Maar ben heel benieuwd naar je motivatie voor het opzeggen van de uitvaartverzekering?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het onnodig en zonde van het geld.

      Verwijderen