zondag 17 juni 2012

# 90 - Gestreepte teentjes

Vandaag een superklein klusje! Ik ben gek op teensokken. Zo'n 10 jaar geleden kreeg ik 2 paar teensokken die ik sporadisch aan trok. Laatst heb ik al een paar weggegooid want er zat een gat in. En nu is ook de tijd gekomen dat dit paar weg kan, want er zit een giga gat in. In Schotland zagen we overal teensokken, maar omdat ik toen nog 2 paar had, heb ik natuurlijk niets gekocht. Als ik door mijn sokkenvoorraad heen ben, mag ik mezelf trakteren op een nieuw paar teensokken :-)

Update paar uur later: ben ik mijn kast aan het leeghalen, trek ik de laatjes eruit, liggen daar zowaar nog 2 paar teensokken! Mijn avond kan niet meer stuk. Had ik gewoon nog 2 paar zonder gaten liggen, zwarte en de roze/geel/paarse zie 2e foto. Die van foto 1 liggen inmiddels in kliko...

2 opmerkingen: