dinsdag 5 juni 2012

# 89 - Oude cd's

Dit wou ik jullie niet onthouden: deze cd's heb ik gister allemaal in de kliko gegooid. Ze zijn niet echt, vandaar... Of, het zijn geen originelen.. Maar toch, weg is weg!

Verder heb ik alles bijna al in dozen ingepakt, deze week wordt er vloerbedekking gelegd in het nieuwe huis. Vinyl voor de keuken is gehaald. Mijn vader heeft afgelopen weekend alle muren en plafonds gesaust, en alles is geverfd (indien nodig). Woningbouw doet her en der nog wat klusjes...

Ik mag me niet te druk maken van vriendlief. De vorige keer dat ik verhuisde raakte ik zo overstresst dat ik er reumatische klachten van kreeg die nog niet over zijn en waarschijnlijk ook nooit over zullen gaan... Dus ik doe rustig aan.

En straks kunnen we helemaal opnieuw beginnen in een nieuw huis in een nieuw dorp.

2 opmerkingen:

  1. Luister goed naar je lichaam, dan houd je het het langste vol. Succes met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij gaat het goed komen met de verhuizing! ustig aan, dan breekt het lijntje niet.

    BeantwoordenVerwijderen