woensdag 6 juni 2012

# 89 - Mixcd's en de parel

Zelfde nummertje, nieuw stapeltje cd's. Ditmaal zonder foto. Ik ben altijd al gek geweest op muziek, als klein meisje zat ik met mijn cassettebandje klaar om op te nemen alle radiozenders af te gaan op zoek naar mooie muziek. Ik kan ook heel veel liedjes meezingen, omdat ik er altijd voor open stond. Toen we thuis internet kregen (2005) nam ik dit over. Ik ging niet meer met cassettebandje naar de top 40 luisteren op vrijdagmiddag, nee ik zocht op internet naar leuke liedjes en die ging ik downloaden. En daarna maakte ik er mix ceedeetjes van. En dat was heel leuk, want zo kon ik bijvoorbeeld op de feestcd op weg naar de camping om de zoveel liedjes de intro laten horen van Mariah Carey's All I want for Christmas is you... En zo veel meer.

En nu vond ik die ceedeetjes. En dat was lachen in de auto de afgelopen week! Lachen in mijn eentje, maar goed, ik ben nog nooit zo vrolijk naar mijn werk gereden. En ineens tussen al die foute apres ski hits en feestnummers vond ik een pareltje...

Eens zien of ik hem goed in mijn blog krijg.
Het is een prachtig mooi nummer van Smoke City en het heet Underwater Love.
Ik vond het liedje altijd prachtig en nog steeds! En ik wou zo graag gouden nagels, net als de dame uit de clip. Ik krijg nog steeds kippenvel van dit nummer. Heerlijk!

De ceedeetjes heb ik weggegooid, maar dit nummer mag blijven! Jeej!



1 opmerking: