maandag 28 mei 2012

# 87 - Marktplaats app

Ik ben verslaafd. Aan de marktplaats app die ik op mijn iPhone heb geïnstalleerd. Eerst gebruikte ik hem alleen zo nu en dan om te sneupen, maar de afgelopen dagen heb ik maar liefst 15 advertenties op mp geplaatst met behulp van de app, foto maken, gegevens invoeren, leuk verhaaltje, et voilà!

Check maar ;-) Misschien zie je wat leuks, let me know!

http://t.co/ZlzsYzz

De stapel kleding van de kids staat er op, enkele Canvas doeken die al meer dan een jaar geen muur hebben gezien, etcetera. En ik maak er lekker een nummertje van!

Ik ga ze begin volgende week nog een keer plaatsen, zodat ze weer wat hoger op de lijst komen. Voor de rest ligt mijn kofferbak nu vol met Kringloopspullen, en wil ik eigenlijk alles voor eind juni weg hebben... We hebben daarvoor een zeer goede reden die ik later ga onthullen.. Ssst geheimpje ;-)

Nu ga ik nog even snel de woonkamer opruimen, want... Morgen op de 29e word ik 29!


3 opmerkingen:

  1. Hier hangt ook nog een heel leuk jurkje (voor grote meisjes ;)), wil ik ook nog steeds op MP MijnMiskoop plaatsen en dan idd daar ook een nummertje van maken. Leuk blog vandaag weer, je houdt de spanning er wel in... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mp app..wist niet eens dat dat bestond. Maakt het wel makkelijker een foto te plaatsen denk ik. Ik heb een vermoeden voor de reden van je geheimpje maar zal niet gaan raden en gewoon afwachten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat is handig zeg, daar ga ik ok eens voor kijken....
    alsnog gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen