zaterdag 26 mei 2012

# 85 - Naar de kringloop

Afgelopen weekend ben ik met de kids eerst naar Aqua Zoo geweest en daarna zijn we met z'n drietjes naar de kringloopwinkel geweest. En wat een buit hebben we binnen gehaald. Zoonlief had een legerauto en een zwaard gekregen (zwaard brak na 2 dagen doormidden), dochterlief kreeg een mooie stoffen zachte pop, ik vond tussen alle knuffels een leuke Pikachu die ook nog eens kon praten (I love Pokémon), en ik heb nog 3 videobanden gekocht van elk 20 cent. Leuk! Met kinderfilms. En verder heb ik 3 sjaaltjes, een paar hemdjes, een paar jurkjes en een paar rokjes gekocht voor mezelf. Ik wilde niets nieuws kopen voor mezelf en dat is gelukt, want het is allemaal tweedehands. :p

En nu staan er weer enkele spullen klaar om naar de kringloop gebracht te worden. Theelichthouders met Jezus en Maria afbeeldingen, roze bord voor op salontafel, tas vol mamabladen, enkele kinderboeken, dvd, tosti apparaat die nog naar behoren werkt maar niet meer bij ons, koekjesblikken, etc. Last minute nog de pizza snijplank er tussen uit gehaald, en deze net op mp gezet. Samen met zoonlief gister ook een vloerpuzzel op mp gezet, hij mag de centjes hebben. :-) misschien dat er nog een koper is voor een mooie piratenpuzzel? http://link.marktplaats.nl/563472497

Ik wil het dit weekend nog weg hebben, want er moet ruimte komen in huis. Er zal op korte termijn meer weg moeten.

Wat de tuin betreft, hij wordt volop in gebruik genomen door de kids. Dochterlief speelt nu ook vaker buiten. Heerlijk dit zomerse weer, ik heb helaas de hele week moeten werken, maar nu mag ik ook genieten. En dat doe ik nu al, ik werd om 6 uur wakker, moe maar kon de slaap niet meer vatten (vast de rosé geweest) en ik ben om 7 uur maar naar beneden geslopen. De rest slaapt nog. Achterdeur open, raam voor open, heerlijk genieten van al het vogel gefluit. Fijn weekend iedereen!

2 opmerkingen:

  1. Ben je lekker veel kwijt. En erg leuk, die puzzel. Heb even gekeken. Hopelijk kun je er nog een ander kind blij mee maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prima oplossing. Wegbrengen of te koop aanbieden en zelf zo ook weer ander spul kopen. Scheelt enorm!

    BeantwoordenVerwijderen