dinsdag 22 mei 2012

# 83 - Bijkeuken deel 9: Tasje en mandje

Deze klus had ik kunnen opsplitsen, maar ik wilde Bijkeuken deel 10 bewaren voor de finale, en meer delen wil ik er niet aan besteden. :P

Dus daar gaan we!
Ik vond een tasje.
Klein tasje, grootte A4.
Het lijkt een klein tasje, maar er kan meer in dan je denkt.
Zoals een klein toilettasje met daarin een batterijhouder, 2 flesjes anti muggen spul, een hoesje voor bankpas. En een poncho met hoesje, volgens mij heb ik deze gekregen van iemand op Pinkpop 2008 toen het ineens begon te stortregenen. Stevig dingetje, deze hoort in mijn festival tas te zitten!
Poncho met hoesje

Toilettasje
 Ook zat er een opblaasbal in, deze kregen we toen mijn vriendin ging trouwen. Er staat dan ook een leuke herinnering op. Alleen, die vriendin 'is niet meer' en.. ach, ik stop hem wel in de doos met buitenspeelgoed. Mogen de kinderen er zolang plezier van hebben. Misschien slijt de tekst er wel af...
En een ijsblokjesvormpje. Ik had ooit zo een, in het groen, en het stokje brak toen ik het bevroren geheel uit de vriezer haalde. Ik twijfel nog even, of hij naar de kringloop kan (hij zit tenslotte nog in het plastic en is ongebruikt) of dat ik hem zelf nog ga gebruiken (ik doe niet aan ijsblokjes). Of misschien wil jij deze hebben? Verzendkosten zijn voor jou, dan stuur ik hem op! Let me know!

Opblaasbal voor de kids

IJsblokjesvormpje
Hmz, ik krijg ook nooit die foto's goed in deze blog...

Anyway, next! Oh wat lief! 2 kaartjes die beide bij een bos bloemen zat, toen vriendlief en ik nog maar net samen waren en hij nog regelmatig bloemen liet bezorgen... Those good old days... Deze gaan overigens direct in mijn memory box. Wat doen die nou weer in dat tasje :P





En dan dit nog, 2 haarklemmen (handig, want die van mij is al weer stuk gegaan). En een .. iets.. deze hoort in mijn beautycase die ik ooit bij een abonnement op de.. Yes of Flair of Cosmopolitan kreeg? Nee Cosmopolitan kreeg ik een dure fles Gucci parfum bij, ehm... Een van die eerste bladen dan? Geen idee, maar hij staat ergens boven, te wachten op een klusje.
Doucheradio

Beauty spulletjes.. ofzo
En een doucheradio, volgens mij hing die altijd bij mijn ouders in de douche. :P Hier hebben we beneden de badkamer, en als ik muziek wil horen tijdens het douchen, horen we dat wel. Maar het is op zich niet nodig, want als je in 5 minuten doucht, dan ben je er ook zo weer uit... 

Zo dat was deel 1 van deze klus.
Op naar het volgende, een teiltje die ik vaak als voetenbadje gebruik, met daarin een mandje vol met schoonmaakspullen.
Hoopje rommel
Ik heb alle doekjes weer in het mandje gestopt. Alle vaatdoekjes in het gootsteenkastje (veel logischer want bij de hand!) en alle overige spullen maar weer even in het teiltje. Daar moet ik nog iets op verzinnen.
Ik heb een poos geleden alles op voorraad gekocht, vond ik wel handig. ;-) En ik vond de kleurtjes zo leuk :P
Mandje met doekjes

Dit mag het teiltje in.




En dan is dit het eindresultaat van de planken.
Alles heeft netjes zijn eigen plek. Het liefst wil ik alle blikken, voorraad koffie en dergelijke ook in de voorraadkast hebben, maar die zit al aardig vol, want daarin bewaren we ook de handdoeken (die we elders niet kwijt kunnen). Maar dit is ook geen ramp.

Links
Hier is nog ruimte voor iets, maar we zijn ook nog niet helemaal klaar. Onderin nog enkele tasjes, waaronder de festivalmat zie ik, die hoort ook in mijn festival tas. 
Midden
En dit is het uiterste hoekje met spullen die op korte termijn niet nodig zijn.
Rechts zie je een stellingkast die vriendlief vorige week neergezet heeft. Het had van mij niet gehoeven, want nu ik de planken heb opgeruimd, past alles er wel op. En zo hebben we toch iets minder ruimte om mijn fiets in en uit te rijden. Misschien kan er nog over gediscussieerd worden ;-) Ik heb in ieder geval de stellingkast volgezet met de dozen tuinspullen/oud papierbak/gereedschap/doos tasjes. 

Rechts











3 opmerkingen:

  1. Eummm ik raak nu toch een beetje nieuwsgierig. Bedoelde je met dat 'iets' iets voor in bed? Of een make up ding..? Het valt niet te zien.
    Mooi zoals je met weinig ruimte iets groots bereikt. Ziet er nu al veel opgeruimder uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zie het haha * valt van de stoel van het lachen * het lijkt idd erg op een speeltje voor in bed... Maar het is een stang die in mijn beautycase hoort, ik denk dat het bedoelt is om elastiekjes aan te hangen of armbandjes ofzo. Er zitten aan beide uiteinden twee spijkertjes, niet echt lekker voor.. Ehm..

      Verwijderen
  2. Oh hahaha, ik dacht al: wie zet dat er nou op?
    En ik dacht al dat het wat anders was, maar omdat je er 'iets'
    bij schreef ging ik toch twijfelen. Lol!
    Gebruik het vooral voor je sieraden... ;)

    BeantwoordenVerwijderen