donderdag 17 mei 2012

# 79 - Bijkeuken deel 5: 3 doosjes

En we gaan lekker verder met de bijkeuken :-) Vanochtend heb ik 3 doosjes van de planken gehaald. Doos nummer 1: hierin zat allemaal speelgoed. Een Bumba bal die wel wat extra lucht kan gebruiken, een jeu de boules setje voor op de camping, 2 paar zwembandjes, een bal-overgooi-setje, een spel kaarten, een plastic zakje, een knikker en een zonnebrilkoker. Iets zegt mij dat deze doos zo op de plank is gezet na ons campingbezoekje vorig jaar. Spel kaarten gaat naar de spellenkast, brillenkoker in verkleedkist, plastic zakje weg, knikker in een laatje en dan mag de rest terug.

Doos 2: er zit een opblaasbare Hema worst in, deze vouw ik netjes op, verder een knalroze luchtbed, een Cars luchtbed, 3 supersoakers (of iets wat daar op lijkt), 2 leesboekjes, een 'portemonneetje' met nepgeld, 2 pakjes met stoepkrijt, en 2 vormpjes voor ijsjes. Alleen het buitenspeelgoed mag terug in de dozen, de rest ruim ik elders op.

Doos 3: hierin zit een Spiderman leeslampje en een blender. Logisch ;-) Het lampje ga ik nakijken, de blender mag afgewassen, misschien kan ik er vanmiddag een lekkere bananenshake mee maken. Ik heb tenslotte nog ergens een kookboekje Shakes en sappen :-)

Mooie klus op deze vroege Hemelvaartochtend. Bedenk ik me ineens dat de Hemelse Honderd op 3 fm wordt uitgezonden vandaag. Ik ga zo lekker luisteren en genieten van mijn lange weekend (met zo nu en dan een klusje). En nu.. Gaan we nog even Pluk van de Petteflet uitkijken. Familytime!

1 opmerking:

  1. Zo'n doos hadden wij hier laatst ook: gewoon onnadenkend op de kast gemikt, en vervolgens uuuuren gezocht naar de spullen die erin zaten.

    De Hemaworst hebben wij ook. Iedere keer weer een groot succes!

    BeantwoordenVerwijderen