dinsdag 15 mei 2012

# 77 - Bijkeuken deel 3: speelgoed en tasjes

Nog meer troep in de bijkeuken!

Op de kop!
Wat ligt hier allemaal tussen?
Links een tas met daarin plastic tasjes, ik gebruik ze vaak als pedaalemmerzak in de prullenbakjes in huis. Vriendlief heeft liever gekochte pedaalemmerzakjes, maar als hij het niet ziet, dan stop ik er zo een in. Ik vind het zonde ze weg te gooien zonder ze nog een keer gebruikt te hebben.

Daarnaast een Unox muts, kan in de was. Een blik waar ooit koekjes in zaten. Het andere Nijntje zonnescherm. Ze zijn er nu beide, alleen de ene heeft geen zuignap meer. Komt mooi uit, want zoonlief zit toch liever achter zijn Spiderman zonnescherm (waar ik er ook 2 van heb). Nog steeds dezelfde slipper, helaas niet nummer 2 gevonden! (nog niet).

Rechts nog meer tasjes, papieren, en een doos met speelgoed.

Pinkpoptas!
De Pinkpop plastic vuilniszak mag blijven, daar kan nog wel wat in voor hij de kliko in gaat. Net als 2 grote tassen en een grijze vuilniszak.

Letters
Deze letters moeten even schoongemaakt. Met een vochtige doek. Ze zitten namelijk onder het krijt of iets dergelijks.

Mega blocks
Ook deze zitten onder het krijt, maar deze kunnen tegen water. Dus meteen maar in een sopje stoppen. Vindt dochterlief ook leuk!

En dat was het klusje al weer!
Plastic tasjes heb ik weggegooid, want ik heb nog heel veel liggen in de bijkeuken. Speelgoed wordt schoongemaakt zodat het weer te gebruiken is. En voor de rest zat hier niet veel bijzonders bij.

7 opmerkingen:

  1. Leuk hè, die klusjes die zo lekker opschieten en waarbij je zulke goede hulp krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker zo'n behulpzame dochter. Dat schiet mooi op ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij de kringloopwinkel (althans wel bij de onze) zijn ze overigens ook dol op plastic tasjes. Die gebruiken zij weer om spullen die ze verkocht hebben in mee te geven als iemand geen tas bij zich heeft, misschien tip voor de volgende keer?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik geef mijn plastic tassen er ook regelmatig af. Ze zijn er daar erg blij mee!

      Verwijderen
  4. ... ja, en als je dan met een knetterroze emmer aan de slag mag, dan is het ook leuk! Ben benieuwd waar slipper 2 uiteindelijk tevoorschijn zal komen...

    BeantwoordenVerwijderen