zondag 6 mei 2012

# 74 - It's a refashion!

Oké, even een jump terug in de tijd, blog 16: http://pip-datrommetop.blogspot.com/2012/01/16-kledingwinkel.html

Shirtje, linksboven. Keep that in mind!

Het was een zwangerschapstuniekje, maar nu is het een rokje.

Ik volg al een poos de blog van http://refashionista.net/ Erg inspirerend. En ik wil dat ook! Nu moet ik meteen bekennen dat inderdaad alle kleding van blog 16 zich nog in mijn huis bevindt, schaam me diep! Ik wou het naar een Tweedehandswinkel brengen, naar de kringloop, op Mp zetten, maar ondertussen staat het al maanden onder mijn bureau. En nu weer op mijn kamer. Waarom? Ik wil dit jaar geen nieuwe kleding kopen, ik shop tegenwoordig in mijn eigen kast (ik ben al weer enkele kilo's afgevallen). En ik wil proberen mijn kleding om te toveren in iets nieuws.

Vandaag heb ik mijn idee omgezet in werkelijkheid. Ik heb er een rokje bij. En hij is leuk! :-) happy me!

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk - ligt ook in mijn straatje om mijn kleding te "reanimeren". Ik heb dus snel gekeken bij Refashionista. Erg leuk! Maar zij is mooi en tiny... het type dat ook in een jutezak nog leuk uitziet. Zelf hoef ik aan blote schouders bijvoorbeeld niet te denken...

    Maar niet getreurd. Ik heb ook nog wat uitgesorteerde dingen liggen. Kijken hoe ik er met deze nieuwe inspiratie tegen aankijk.

    Jou rokje vindt ik in ieder geval erg leuk! Mooie print! Goed dat je'm een tweede leven kan geven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zij is erg petit. Maar vooral rokjes zijn leuk om te maken, ik ben wel een rokjesmeisje. Ondanks mijn duidelijk aanwezige buikje hihi

      Verwijderen
  2. Leuk gedaan hoor! Toch maar goed dat je het nog niet weg had gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen