vrijdag 4 mei 2012

# 72 - Videobanden

Ik heb het gedaan! Ik heb mijn videobanden opgeruimd.
Om een lang verhaal kort te maken.
Ik heb ze allemaal bekeken, niet van begin tot eind, maar even gekeken wat er op stond.
Deze heb ik gehouden, daar staan films op die ik nog wil zien op korte termijn. Heb ik ze bekeken, gaan ze alsnog weg!
Wil ik nog zien
En dit is allemaal weggegooid. Ik heb ze in de grijze kliko gedeponeerd. Volgens de website Afvalscheidingswijzer mogen ze in de grijze kliko. Prima! 22 videobanden, met elk zo'n 2 films daarop. Goed gevoel zeg! De hoesjes gaan uiteraard bij het oud papier.

Weg uit mijn huis jullie!
En ook onderstaande videobanden mogen blijven. Bovenste is een homevideo. De 3 daaronder van Mariah Carey, clipjes en interviews. De onderste 4 van The Backstreet Boys. Ook clipjes, en interviews. Ik heb er een stuk van gekeken, een optreden van hun op Pepsi Pop 1997. Leuk om te zien! Gaat zeker niet weg. Een aantal jaar geleden heb ik mijn hele Backstreet Boys verzameling verkocht, al mijn 10 plakboeken zijn toen weggegaan, ook veeel posters en singletjes en andere spulletjes. Verkocht voor 25 euro geloof ik. En achteraf kreeg ik nog 20 euro toe, want ze was er zo blij mee :D Dat zijn leuke dingen! Maar de albums heb ik destijds gehouden, net als de videobanden. Jeugdsentiment!

Mine, mine, mine!



5 opmerkingen:

  1. Goed hoor! En vindt je niet ook dat het enorm opruimd, die videobanden? Wij hebben er echt kubieke meters bijgekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze lagen allemaal in een grote shopper weggemoffeld in een hoek van de kamer, maar ik snap wat je bedoelt. Kolossale dingen ook!

      Verwijderen
  2. Goed zeg, en grappig dat verhaal erbij!

    BeantwoordenVerwijderen