donderdag 3 mei 2012

# 71 - Speelgoed dochterlief

Vandaag heb ik het kastje en al het speelgoed van dochterlief aangepakt. 2 jaar en al zoveel bezittingen, niet normaal! Volgend jaar als ze 3 wordt, vraag ik aan iedereen geld, zodat ik haar spaarrekening kan spekken. Veel handiger dan al dat speelgoed, soms vraag ik me af of we niet een speelgoedwinkel kunnen beginnen.

Schrik niet, dit is al het speelgoed wat beneden lag, opgeborgen in haar ladekastje, rondslingerend door de woonkamer, wat ze op haar verjaardag heeft gekregen en nog niet is opgeborgen, alles.
Te koop: allemaal meisjesspeelgoed ;-)
Eerst heb ik alles maar eens soort bij soort gelegd, en dan krijg je dit:
Soort bij soort
Mevrouw heeft heel veel knuffels. Die pak ik eerst aan, ze mag er een stuk of 8 beneden houden, de rest wordt eerst opgeborgen. Vervolgens mag ze 3 poppen in de kamer houden, en gaan alle barbies nog even naar boven. Verder krijgt ze in haar ladekastje een la met wasco en potloodjes, en kleurboekjes en een paar leesboekjes. Ze mag namelijk niet zomaar boeken uit de boekenkast pakken, maar wel uit haar laatje. En zo heeft ze ook niets meer te zoeken in het ladekastje van zoonlief (want stiften zijn veel leuker natuurlijk om mee te kleuren, ook op kleren, en op de bank). Bovenste laatje heb ik wat ballen in gestopt, en kleine spulletjes. Onderste la het wat grotere en zwaardere speelgoed. Bovenop het kastje ligt nu een koffer met daarin servies (2 setjes, kan mooi bijelkaar). En dan heeft ze nu nog een doos waar de knuffels in gaan.
Poppen zijn zo schattig!

Net kastje zo!

Knuffeldoos
De rest gaat voorlopig naar boven, ik heb niet zo'n zin om nu alles na te lopen of het wel of niet weg kan. Volgende keer hoor. En doe ik meteen de cd van Justin Timberlake weg, wat een %@#* muziek, ik heb het ooit leuk gevonden, want ik heb hem zelf gekocht. Maar nu gaat ie de mp tas in, wie weet...

Naar boven!

Bye bye bye!


Zoals Nsync ooit zong: bye bye bye!

En nog een van Beyonce, die heb ik ook maar gedraaid en vond ik ook niet zoveel meer aan. Weg ermee!

2 opmerkingen:

  1. ik heb nog steeds speelgoed van vroeger boven liggen ;) en zoals ik heet zo zie valt het mee :D mn oppaskids hebben meer :O maar het ruimd wel lekker op, wat gaaf die hello kitty spulletjes om het op te bergen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind speelgoed thuishoren in een aparte categorie. Ik vind het zoooo moeilijk om afscheid van te nemen.

    BeantwoordenVerwijderen