donderdag 3 mei 2012

# 70 - Rommeltjes uit de rommeldoos

Ik ben er gewoon maar weer voor gegaan, de rommeldoos die al weer weken uitgepuild in een hoek van de werkkamer staat. Ik erger me rot aan die doos. Maar nu heb ik samen met dochterlief alle kleine prulletjes daar uit opgeruimd. Dochterlief bekeek het, en gaf het aan, ik sorteerde het en legde het op tafel. En dan krijg je na een paar minuten dit:

Wat een troepjes
Ik vond de sudocrem die we laatst nodig hadden, ik vond de fietssleutel die ik gister zocht in deze doos, maar waarvan ik wel de reservesleutel heb gevonden (ook in deze doos). Ik vond huissleutels (waarvan?), papiertjes en bonnetjes, zakdoekjes, medailles en wandelboekje, en heel veel onnodige spullen. En ik was het nu zat. Alles wat ik het afgelopen jaar niet gebruikt had, heb ik weggegooid, meteen de kliko in. Alles wat enigszins handig leek, heb ik bijelkaar gelegd, dit mag nog even uitgezocht in overleg met vriendlief. (waaronder de sleutels). Ik vond nog een boekje voor kinderen, over groente, houden! Vonden ze erg leuk! En verder alles wat verkoopbaar leek, in de mp tas gelegd.

En toen...

Leeg!
Net op tijd voor de pizza, want de oven piepte. Heerlijk! Samen met dochterlief (want mannen waren nog in pretpark) genoten van een Lidl pizza Margherita met daarop kaas en snijworst, zelf belegd. Lekker vet, mag voor een keertje wel. :D Morgen maar wat gezonder eten.

2 opmerkingen:

  1. Goed zo! Korte metten met die ongebruikte rommel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zozo :D netjes hoor... ik hoop dat de pizza gesmaakt heeft :D

    BeantwoordenVerwijderen