zondag 22 april 2012

# 62 - Speelgoed slaapkamer

Vanochtend met dochterlief een snelle opruimklus gedaan. We hebben alle duplo gesorteerd, in eerste instantie wou ik jongens en meisjes apart houden, maar ze hebben zoveel. Dus nu hebben we een klein doosje met alle popjes en dieren, een iets grotere doos met alle auto's, de roze bak van laatst met meisjesduplo en de grote blauwe bak met de jongens/gewone duplo en nog wat meisjesduplo erbij. De roze bak en de popjes mogen op de slaapkamer blijven staan. Net als de dierenbak en de houten blokken bak. En verder heeft dochterlief alle knuffels bij elkaar opgeruimd. En dat was ons snelle klusje van vandaag.

5 opmerkingen:

  1. zo das weer netjes :D ben ik blij dat ik (nog) geen kinderen heb hihi hoewel ik nog wel veel speelgoed van vroeger heb en niet weten wat ik er mee moet maar ook geen afstand van kan doen humz...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dat heb ik dus ook. Lastig om eigen speelgoed weg te doen!

      Verwijderen
  2. Ziet er weer netjes uit en leuk omdat samen met je dochter te doen. NU kunnen ze weer naar hartelust spelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn hoor, dat je zo goede hulp hebt gekregen. Ziet er weer keurig uit.
    De kinderkamers houd ik altijd netjes (probeer ik tenminste ;-), dat geet rust voor de kleine koppies.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een snel klusje met een groots resultaat!!

    BeantwoordenVerwijderen