zaterdag 21 april 2012

# 61 - You've got mail




Vanochtend heb ik mijn laptop aangezet, en ik ben onder het genot van een kop koffie al mijn mails eens gaan doorlopen. Eerst maar begonnen met de betaalde emails. Ik heb het al zo ingesteld op mijn hotmail dat ze elk automatisch in hun eigen mapje komen. En het zijn er nogal wat.

Money Miljonair - tot nu toe 100 euro ontvangen. Huidig saldo: 887.137 parels = 11,09 euro.
Nog even en ik kan weer 12,50 euro laten uitbetalen.
Lady Mail - Huidig saldo: 5629 Lady's, uitbetaling bij 10.000 Lady's (= 10 euro).
Double Points - Huidig saldo: 1645 punten, uitbetaling bij 2800 punten (= 10 euro).
Gek op Mail - Huidig saldo: 1,62 euro, uitbetaling bij 12,50 euro.
Surfrace - Huidig saldo: 2.988 waves, uitbetaling bij 12.500 waves (= 12,50 euro).

Meestal vergeet ik helemaal te klikken en dan kan ik de helft weer verwijderen want de links zijn niet meer geldig. Ach ja, we komen er wel :P

Ik ben niet zo'n Duckie, maar vind deze geniaal :D



Verder heb ik alle mailtjes van bepaalde bedrijven/verzekeraars even bij elkaar gezet in hun eigen mapjes. Makkelijk doorzoeken zo.

Maar goed, terug naar de overige mails. Ik heb nog een aantal handige mapjes aangemaakt, verder alle oude mails verwijderd, (had zelfs nog onbelangrijke mails van 2008 er in staan). En ik heb veel nieuwsbrieven opgezegd. Omdat ik wederom vergeten ben de beginstand te noteren, gok ik het aantal verwijderde mails van vandaag maar even. Een stuk of 2000 of 3000? Kun je nagaan hoeveel onzin ik bewaar. Het is ook zo lastig om een mail direct te verwijderen nadat je hem gelezen hebt en tot de conclusie bent gekomen dat er niets boeiends in staat. Zonde van mijn tijd. Maar dat maken we vandaag weer goed! 

Ik ga nog even door met mails verwijderen, en er om denken dat ik de belangrijke houd, en de rest verwijder en eventueel opzeg. (hey, kortingscodes! oh, van februari, 2011...)






















3 opmerkingen:

  1. Leuk, ik doe ook aan die verdienacties. Laatst met een telefoon had ik nog een leuke puntenactie erbij.
    Mails, het blijft lastig. Ik moet binnenkort ook weer aan de bak.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goed van je zeg :D ik ben alleen lid van moneymiljonair en euroclics!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ken je ook opinionBar? dat betaalt ook best aardig.
    Als je mee wilt doen, wil ik je graag een uitnodiging sturen. Mail me dan even op mamawerkt-at-gmail.com.

    BeantwoordenVerwijderen