zondag 15 april 2012

# 58 - Kleding dochter deel 2

Zoals jullie gister konden lezen is de kledingkast van dochterlief goed opgeruimd, dus heb ik meteen maar de rest aangepakt. Alle babyspul nagekeken en in 1 doos gestopt, deze kan naar mijn ouders voor opslag. Samen met de kleertjes die ik als baby droeg en de kleertjes van de kids die ik wil bewaren voor later. Verder heb ik de kleding die weg kan in een aparte tas gestopt. Deze staat klaar voor schoonzus, die in juni een tweeling verwacht (jongen en meisje!). Al haal ik er misschien nog wat jurkjes uit voor dochter van vriendin. En dan nog de tasjes met meisjeskleren die we hadden gekregen gesorteerd voor de was. We hebben nu voor de eerste vier jaar kleding gekregen voor dochterlief, erg handig! En supervoordelig natuurlijk! Nu nog op zoek naar iemand die jongenskleding over heeft ;-) Al met al was het een drukke zondagmiddag, maar ik ben blij dat ik er aan begonnen ben, want dit kan ik mooi doorstrepen op mijn to do lijst, 2 klussen op 1 dag. Poeh!

1 opmerking:

  1. Wat goed... had ik vandaag eigenlijk ook willen doen: kleding van dochter uitzoeken. Maar ze zat zo leuk te lezen, daar wilde ik haar niet bij storen. Dus heb ik bij ons in de slaapkamer wat lades opgeruimd.

    BeantwoordenVerwijderen