zondag 15 april 2012

# 56 - Roze kleren en autoschoenen

Vanochtend met zoonlief de stad in geweest, we gingen eerst op visite bij mijn vriendin en daarna shoppen. Doel: schoenen voor zoonlief en 'het een en ander' voor mezelf. Dat laatste lukte zeker (al kwam ik erachter dat ik voortaan gewoon bij de Hema mijn goed kan halen, want daar was ik goedkoper uit geweest). En toen naar de schoenenwinkel, want daar was meneer aan toe! Zie de foto maar onderaan de blog, ze vielen uit elkaar van ellende. Resultaat: een paar stoere Cars schoenen (die zoonlief zelf mocht afrekenen bij de kassa, waarop hij bij het ontvangen van wisselgeld zei:" mem, we krijgen zelfs geld terug!") Daarna hebben we samen van een patatje gesmikkeld, dat hadden we wel verdiend. Leuk zulke uitjes. :-)

Overigens hadden we in de stad nog 2 opbergdozen gekocht, roze en blauw. En de roze zit inmiddels vol met Kitty duplo, perfect!

Daarna samen met dochterlief haar kleding nagekeken, het was een hele klus. Wat heeft die meid een kleren. Het mooie is we hebben vrijwel alles gekregen, dus ook makkelijker om dingen weg te doen zou je zeggen. Dus niet. Er is veel weer in de kast gegaan, achterin de grotere maten, voorin wat ze nu past. Veel!! Ik ga binnenkort maar eens kritisch alles nalopen, wat is leuk, wat draagt ze, wat is nog mooi. Toch is er wel iets weggegaan, zie onderste foto. Dit is voor marktplaats/voor later/voor vriendinnen/voor schoonzus. Heb elders nog een paar van zulke stapels. Eens kijken wie we daar mee blij gaan maken :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen