donderdag 12 april 2012

# 55 - Wasmand

Klus 55: de was in de wasmand opvouwen, zie hoe hoog de berg is, komt boven de salontafel uit, en terwijl ik opvouw mag ik naar de 3fm awards kijken en meezingen, en zo nu en dan van mijn kopje thee drinken.

Starttijd: 20:30 uur

Rustig aan gedaan, meegezongen, theepot is leeg, compliment van vriendlief ontvangen... Nu was opbergen en de hangkleren op hun haakje doen..

Eindtijd: 22:09 uur

En nu zombies kijken! The Walking Dead, seizoen 2, geniale serie!

4 opmerkingen:

  1. Hihi, goeie om deze ook mee te laten doen in de klusjeslijst. Ik dacht dat ik geen klusje had vandaag, maar ik deed ook de was en de boodschappen... Beetje routine, vandaar dat je daar niet aan denkt... veel plezier met t.v. kijken!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was ook zo'n megaberg, dus dat was wel een nummertje waard :-)

      Verwijderen
  2. Heel nieuwsgierige vraag: kan jouw vriend niet helpen vouwen? Er zat vast ook wel was van hem bij...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vriend wast de was, hangt het op de waslijn en legt het in de wasmand, waarna ik het mag opvouwen. Lijkt me goede taakverdeling. :-)

      Verwijderen