donderdag 12 april 2012

# 54 - Ontsieren van de woonkamer

Is ontsieren het tegenovergestelde van versieren? Want dat heb ik gisteravond gedaan. Alle slingers van dochters verjaardag afgehaald, netjes opgevouwen en in de feestdoos gestopt, samen met de ballonnen en kaarsjes. We hadden ook een paasslinger hangen, deze kan ook naar boven, samen met het Flow inkleurkleed. Vanavond nog even het paasboompje opruimen en dan mag nog blijven, de vrolijke lampionnetjes en de vlinders en bloemen die toch wel een erg gezellig lentegevoel geven hier in huis. Net als de orchidee en narcissen die in de vensterbank staan. Heerlijk!

(Oh en dat eitje is al lang opgesmikkeld, maar ik vond hem zo schattig, vriendlief wist meteen wie ik getekend had, Totoro :-) Japanse tekenfilmfiguur)

2 opmerkingen:

  1. Haha, inderdaad. Er is niet echt een eigen woord voor "versieringen-weer-weghalen". Onder ontsieren versta ik eerder "iets lelijk maken". Maar ook hier staat er in de hoek nog een verloren tak met paaseieren. Die moet ik ook nog ont-somethingen ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel een goed plan, vooral als je er niet te lang mee wacht. Dit jaar had ik geen paasversieringen, het enige was een etagiere met paaseitjes. Die gaan wat langzamer op, ik ben aan de lijn, vandaar.. Maar komt vanzelf goed, ik ben niet de enige in huis.

    BeantwoordenVerwijderen