maandag 9 april 2012

# 53 - Schoolmappen

Zo, net terug van de eerste verjaardag van mijn vriendin haar dochter, vriendlief, zoonlief en dochterlief zitten wii spelletjes te doen, en ik doe nog even een snel klusje tussendoor. Twee schoolmappen die ik een paar blogs geleden tegenkwam, mogen nu opgeruimd. Ik haal de mappen leeg, de tabjes en lege briefjes gaan in de daarvoor bestemde briefbakjes o mijn bureautje. De beschreven pagina's, de stageverslagen (van een totaal niet nuttige stage bij de gemeente), en een aantal groepsprojecten gaan linea recta naar de oud papierbak. En dan ben ik weer klaar, 5 minuten!

Kan ik mooi nog even bijkomen van de slechte nacht, iets voor 4en wakker geworden van onze kleine meid, de waterpokken patiënt, en pas rond half 6 weer wat weggedommeld. Arme meid heeft het goed te pakken, laten we hopen op een goede nachtrust voor ons allen. Morgen weer aan het werk, en dan kan ik me ondertussen in de vrije momenten richten op de wegdoentas. Alles wat ik tegenkom in huis, aan boeken, dvd's, cd's, videobanden en dergelijke gaan in de wegdoentas en deze ga ik over een poosje bebloggen. Goede nieuwe woorden weer. Fijne avond!

3 opmerkingen:

  1. Mooi dat je toch nog oven 5 minuutjes over had, ondanks je zieke meisje.. beterschap voor haar hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap voor je meisje, waterpokken is echt vervelend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mail me even mamawerkt@gmail.com voor de kleertjes.

    BeantwoordenVerwijderen