zaterdag 7 april 2012

# 51 - Handleidingen Lego en Duplo

Ik heb afgelopen weekend dus de dozen van de Hello Kitty duplo verknipt met het idee deze in een map te stoppen, zodat we alle handleidingen bij elkaar hebben op 1 plek. Dus ja, waarom hiermee wachten?

Men neme een map, herken je hem? Deze heb ik een paar blogs geleden al opgeruimd en kan nu in gebruik genomen worden!
Vervolgens pak ik de handleidingen er bij, die van Hello Kitty en Ni Hao Kai-Lan.


En die van alle Lego figuurtjes en Playmobil poppetjes.

En dan kunnen ze de doorzichtige mapjes in...




Zo, voorlopig klaar! Ik moet er nog even tabjes bij doen, meer plastic mapjes opsnorren (ik weet dat ze ergens in huis liggen, maar waar.....?) en dan misschien nog het een en ander vastnieten en toevoegen. Komt helemaal goed!


3 opmerkingen:

  1. Mocht je toch nog plastic mapjes tekortkomen, laat me dat dan even weten. Ik heb er nog een hele stapel van!
    Ziet er keurig uit zo, had ik ook moeten bedenken (jaren terug).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, had ik dit 10 jaar eerder geweten en gedaan.
    Nu ligt alles door elkaar te wachten op kleinkinderen die misschien ooit een keer gaan komen ;-), die hebben er dan een hele klus aan.

    BeantwoordenVerwijderen