donderdag 5 april 2012

# 50 - Meisjesfrutsels en papierwerk

Vandaag al weer klus 50, ik ben er trots op! Ik heb samen met dochterlief klusje 1 gedaan. Afgelopen zondag hebben we een mooi Hello Kitty blikje gekocht met daarin een paar elastiekjes en 2 haarclipjes van Hello Kitty. Dochterlief rende steeds door de kamer met het blikje, zo blij was ze er mee. Toen bedacht ik me ineens dat ik in het middelste laatje van het witte kastje nog een doosje heb staan met daarin onze haarfrutsels. Maar dat doosje kan ik wel elders gebruiken, dus hup, alle elastiekjes in het Hello Kitty blikje en dan kan het lege doosje voorlopig naar de computerkamer.

Het lege doosje

Mooi Hello Kitty blikje

Schattig!

En nu weer alles bijelkaar
Papier hier!
En dan klusje 2, vriendlief had al een stapel klaargelegd voor mij. Papieren die overal door het huis slingerden, voor mij om uit te zoeken. Dus dit is de gevreesde stapel (er werden nog folders bij gelegd om het effect wat te vergroten). Dus vervolgens ben ik alles gaan sorteren. Kinderknutsels bij kinderknutsels, tijdschriften bij tijdschriften, belangrijke papieren bij belangrijke papieren en natuurlijk weg bij weg!
En dan krijg je dit...


Tekeningen van zoonlief

Belangrijke papieren
Flowtjes en een opleidingstijdschrift

Paas Postcrossing kaartjes
Kan allemaal weg!
En dan blijft er over... Een lege tafel! Jeej!
Zo, en daarna ben ik lekker achterover gaan hangen op de bank en hebben vriendlief en ik de film 'The Iron Lady' gekeken, tot we om 10 uur zo moe waren, dat we maar naar bed zijn gegaan... Die film blijft er wel. ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen