maandag 2 april 2012

# 49 - Happy Birthday!

Afgelopen zaterdag, 31 maart, was dochterlief jarig. Ze werd 2 jaar. En oh wat is ze verwend, ze heeft ontzettend veel kado's gekregen.
Voor onze kleine prinses


Gisteravond hadden vriendlief en ik ons al gestort op de Hello Kitty duplo dozen. Vriend zette het huis in elkaar, ik zette de winkelstraat in elkaar. En zonet heb ik dit nog even afgemaakt door alle stickertjes op de juiste blokjes te plakken. Ook heb ik (bij gebrek aan handleiding) de doos verknipt. Zo kunnen deze mooi in een map worden opgeborgen (samen met alle Lego boekjes en Playmobil boekjes, ooit..) en kan de doos bij het oud papier.

Verder had ik gisteravond al het nodige aan doosjes en plasticjes en verpakkingen weggegooid en heeft vriendlief alles in de computerkamer gezet, zodat we in ieder geval aan de eettafel konden eten vanavond. En nu hoef ik alleen nog maar een opbergbox te kopen voor alle meisjesduplo en dan kan alles straks netjes gesorteerd opgeruimd worden. Bovendien moet al haar oude speelgoed, en dan meteen die van zoonlief ook, worden nagekeken. Had ik als klein meisje ook zoveel speelgoed?

De slingers laat ik nog even hangen, ik vind het wel gezellig, het is in ieder geval een stuk vrolijker dan het trieste weer buiten.

Zondag zijn we overigens nog naar een vlooienmarkt geweest, en daar hebben we ook het een en ander gekocht. Vriendlief wees me voortdurend op dingen die ik wel leuk zou vinden, maar het opruimstemmetje in mij zei: "Nee Maria, hoe leuk dat ook is, je kunt het niet gebruiken, je kunt het niet kwijt". Dus ben ik heel veel leuke spulletjes voorbij gelopen, maar we hebben ook een aantal leuke spulletjes gekocht. Zoals een Cars auto en een Cars helm voor zoonlief, en voor dochterlief een prinsessenjurk in de kleur Lila en een My Little Pony bordspel, een aantal comics (voor vriendlief), een paar ansichtkaarten (voor mij) en een hele leuke Barbie auto! Deze werd thuis na een grondige schoonmaakbeurt direct in gebruik genomen... Vroem vroem!
Doe mij ook zo'n cabrio!

3 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd.
    Het is maar goed dat ik deze foto's nu zie, want als mijn dochter ze ziet, weet ik zeker dat ze morgen met jouw dochter wil spelen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd hoor!! En zo te zien verveelt ze zich voorlopig niet ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een koele bak! Die wil ik ook wel... :) Jullie zijn echt goed geslaagd, leuk! En nog van harte!!

    BeantwoordenVerwijderen