zondag 25 maart 2012

# 48 - Doosje en tasje

Even een snel klusje tussendoor. Mijn handen kriebelen, ik zit in een gigantische verveelbui en ik heb veel energie, die ik nu moet uitbuiten, anders is ie straks weer weg.

Zie hier, tas 1.
In de Jumbo tas zaten 3 witte mappen. Deze kunnen de kast in, de tas gebruik ik meteen voor alle rommeltjes die ik nog ga tegen komen.

Zie hier, een doosje en een tasje. Altijd leuk zulke verrassingsspullen!

Tsja, wat zat er allemaal in. Een oude kalender, en doosjes van camera's en mobiele telefoons. In principe kan alles weg, behalve de lijsten met belangrijke noodnummers etcetera.

Dus dit gaat dan ook weg, de plasticjes in de plastic tas, het papier in het doosje, en direct de kliko's in! Jeej!

2 opmerkingen:

  1. Zeker, zulke momenten moet je onmiddellijk benutten ;-). Ruimt weer lekker op.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uiteindelijk ging alles weg behalve de mappen. De noodlijstnummers hingen al op de koelkast, dus deze waren oud. :D

      Verwijderen