zondag 25 maart 2012

# 47 - Kleuren

Vanochtend werd het meteen duidelijk, zomertijd is ingegaan. Ik werd om 8 uur wakker volgens mijn wekker, zoonlief, maar volgens mijn iPhone was het al 9 uur. En omdat ik toch wel graag op de zondagochtend naar Eigen Huis en Tuin kijk onder het genot van een kopje koffie, ben ik maar uit bed gestapt. Terwijl we naar EH&T keken, had ik nog even de kadootjes van dochterlief van boven gehaald. Die hebben zoonlief en ik samen ingepakt.
Wat zal ze blij zijn!
 En toen zag ik mijn kans, het zonnetje scheen precies daar waar ik gister het zithoekje heb neer gezet. Eerst nog even de tegels schoonmaken, ik zag gister aan de andere kant van de tuin resultaat, dus ja, dan nu de rest maar even. En vervolgens heerlijk buiten gezeten met een kop koffie, mijn mobiel en de nieuwste Flow. Genieten!
Klein hoekje zon

Ja echt, we zaten in de zon...
 Rond 11en gaan zitten, rond 2en er weer weg. Er kwam niet veel extra zon bij, dus we moeten het echt nog doen met een vierkante meter zon. Bovendien werd het wat frisser.
Ondertussen begon ik me een beetje te vervelen (ik ben ook zo'n zeurpiet haha). Ik moet gewoon iets doen. Dus heb ik maar even wat stiften nagekeken, onderstaande konden allemaal weg. Dus toch nog een klusje gedaan ook! Ook al is het maar een kleintje. :D

Iedereen, een fijne zondag! Ik ga nog even in huis bezig, paasboom neerzetten, paasversiering en lente versiering ophangen. Het huis gezellig maken. Dan vanavond nog even de vloer stofzuigen en dweilen, moet ook gebeuren. ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen