dinsdag 6 maart 2012

# 37 - Mandje met mooie spulletjes

Gisteravond nadat ik de kaartenbak had aangepakt, was ik toe aan nog een klusje. Al kijkend naar Snowfever pakte ik mijn mandje met mooie spulletjes erbij.
En zo zag hij er uit...
Mandje is een beetje vol.
Eerst alles er maar eens uit en sorteren. Ik vond een aantal mooie spulletjes die ik jullie niet wil onthouden, dus hier de fotootjes. Japanse dingetjes, kaartjes, postpapier, van alles zat er tussen.
Superschattig!
 Oeps, een brief van Arwen, mijn Schotse penvriendin. Ik vergeet haar steeds terug te schrijven, dit wordt een klusje voor vanavond. Als ik even alleen kan zitten, zonder kinderen en vriend om me heen.
Brief van Arwen
En een hele stapel postpapier, hier ga ik een mooie van uitzoeken om de brief op te schrijven. Jammer dat er vaak maar 2 blaadjes per envelop bij zitten...
Postpapier
 En nog wat Japanse stickertjes...


Superschattige stickertjes
Hier een paar kaartjes, vintage stijl. Ik vond ze erg leuk, maar had niet verwacht dat ze zo klein zouden zijn. Misschien dat ik er nog eens iets mee kan...


En hier nog een hele stapel wenskaarten. Blanco, dus geschikt voor elke gelegenheid.


Deze heb ik bij een webwinkel gekocht die spulletjes verkocht uit 90s en dergelijke. Ik vond deze te schattig om niet te kopen, nu nog maar 3 jaartjes wachten tot ik hem aan dochterlief kan schenken op haar 5e verjaardag. ;D

Fairy Tails
En hier wat sluipreclame, ik vond nog een verpakking van mijn laatst gekochte kaarten bij Funny Card. Leuke webwinkel, geschikt voor alle Postcrossers.


En een hele verzameling stickers. Voornamelijk Hello Kitty (had ik al gezegd dat ik een beetje fan ben? Voornamelijk sinds ik een dochter heb).

En dit is dan het uiteindelijke resultaat. In het mandje zitten nu alleen nog kaarten, stickers en postpapiersetjes.

Hier nog een paar kerstkaarten, ik kom ze werkelijk overal tegen. Die mogen naar boven, bij de rest van de kerstkaarten. (rent naar de kalender en noteert: kerstkaarten zitten in kerstdoos op slaapkamer!)


En dit zijn weer spulletjes voor de kadootjesdoos. Ook naar boven!


Wauw, wat een klus weer. Kon ik nog net het einde van Snowfever zien, genietend van een glaasje rosé. (Ja, ik heb vandaag vrij en wou mezelf even trakteren op een glaasje. Normaal doe ik dat doordeweeks nooit, maar het leven is om van te genieten toch?)

En dan ga ik zo nog even op zoek naar een nieuw klusje.

4 opmerkingen:

  1. En zo is het. Geniet er maar lekker van! Wat geweldig lijkt me dat klusje zeg, als je zoveel leuke spulletjes tegenkomt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk mandje is dat! Ik ben er dol op! En je hebt er weer even van kunnen genieten door alles te bekijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed mandje zeg! Dat is helemaal geen straf om uit te zoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat was een aardig klusje, en kijken naar Snowfever een slokske wijn... is het ineens klaar.

    BeantwoordenVerwijderen