donderdag 1 maart 2012

# 34 - BeautyKees

Ik heb weer iets van boven gehaald.
Mijn beautycases...
 We beginnen met Kees, de beautycase. En wat zit er in Kees?

Nagellak en lippenstift
Wat heb ik uren met deze beautycase op bed gezeten, nagels lakken, lippen stiften, gekke foto's maken... Maar vooral heel vaak nagels lakken.
Kijk eens wat een verzameling! Ik had ook erg veel glitternagellak, in alle kleuren van de regenboog. Deze heb ik 8 jaar geleden allemaal weggegeven aan nichtjes. Maar dit zit dus al een aantal jaar in Kees.
En dan te bedenken dat alle glitterlakjes al weg zijn :D
 En ook nog lippenstiftjes. Ik droeg veel bruin, hoe donkerder hoe beter.
Lippenstiftjes...
En tot mijn schrik zie ik dat mijn lievelingslippenstift, die naar chocolade ruikt, nog uit het gulden tijdperk is.

4 gulden 50

Voor de duidelijkheid, alles wat in Kees zit is al jaaaaren niet gebruikt!

Even goed alles nakijken op klonters en kleur, en dan mag dit blijven.
VOORLOPIG! Ik ga het de komende tijd even uittesten en zien wat er daarna nog mag blijven.
Dit mag blijven
 En dit mag weg...
Weg ermee!
 En hier nog even een foto van de spulletjes waar ik veel moeite mee heb. 'Het is maar nagellak, het is maar lippenstift!', hoor ik je zeggen. Rechts dus de chocolade lippenstift, hij is goed gebruikt, voornamelijk op de mavo gedragen. Dat is al weer ongeveer 14 jaar geleden! De zwarte nagellak droeg ik ook veel. Volgens mij pas na de mavo. De roze nagellak ruikt ook zo heerlijk, naar kauwgom. En ik vind het zo jammer dat ie op is. Want al die geuren brengen zoveel herinneringen naar boven. Links nog een roze nagellak die ik wat vaker droeg op 'degelijke' momenten. Ik was niet altijd zo heftig qua make-up. ;D
Maar nu mogen jullie weg, ik heb van jullie genoten en nu is het mooi geweest....


We hebben altijd de foto's nog...

5 opmerkingen:

  1. Pff... is de mavo alweer zo lang geleden.
    Tsjee, wat zijn wij oud.
    Haha!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig, ik kwam vandaag bij het opruimen ook wat make-up spullen tegen van voor de tijd dat onze kids bij ons kwamen (wij hebben in 2008 twee kids geadopteerd die nu 9 en 11 jaar oud zijn). De oudste is nu met vriendinnetjes regelmatig met make-up aan het experimenteren, al lijkt het meer op schminken op de rommelmarkt dan op opmaken...hihi...moest daardoor vanmiddag bij het zien van mijn make-up ook wel terugdenken aan mezelf....honderd jaar geleden....heel herkenbaar dus jouw blogje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor mij juist helemaal niet herkenbaar... Opmaken etc. deed ik niet. Ik was van het "alles natuurlijk", alternatief en in plaats van mooi en netjes maakte ik eerder nog zelf gaten in mijn spijkerbroek. De nagellakken die bij mij tevoorschijn kwamen zijn elk hooguit één keer gebruikt voor heel uitzonderlijke feestelijkheden. Eigenlijk kan het meeste weg, maar ik heb een dochtertje dat een echt meisjesmeisje is, dus daar bewaar ik het voor.

    Onderhand vindt ik het wel jammer dat ik vroeger niet wat meer getut heb. Ik mis een heel stuk kennis en oefening als het om make-up gaat en om haren in model brengen. En ik ben vreselijk onhandig met nagellak...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal binnenkort eens foto's opsnorren van mezelf in mijn verschillende fases in de puberteit, en de daarbijhorende make-up. :P Leuk klusje voor het weekend.

      Verwijderen