donderdag 1 maart 2012

# 33 - Kinderboeken

Wij hebben een beste kinderboekenverzameling.
Kastje 1: een rommeltje

Kastje 2: aardig overzichtelijk
Samen met zoonlief (van 5) heb ik alle boeken er uit gehaald en hebben we stapeltjes gemaakt. Boeken van zoonlief op een aparte stapel, grote prentenboeken apart, daarnaast de kleinere boekjes voor dochterlief (bijna 2), stapel met boeken die ik wil houden en natuurlijk de weg = weg stapel.
De weg=weg stapel.
Van bovenstaande stapel zijn nog een paar boekjes op de 'voorleesstapel' belandt (kan vriendlief nog even uittesten met dochterlief). 2 boeken zijn in de kliko belandt (helemaal kapot!) en de rest gaat naar de kringloop (of de rommelmarkt).

En dan is onderstaande het eindresultaat.
Kastje 2: zoonlief
 In kastje 2 liggen bovenin de boeken van zoonlief. En onderin staan de grotere prentenboeken.

Kastje 1: dochterlief
Kastje 1, bovenste plank ligt vol met vintage puzzels en boeken (die ik niet kon weerstaan). En de onderste plank vooraan is het terrein van dochterlief. Daarachter staan nog wat andere kleine boekjes, meer voorleesboeken. Ik ben weer tevreden. Over een paar weken maar weer, want er wordt altijd wat omgerommeld in deze kastjes, en ik vind het niet erg. Lezen is leuk! En zoonlief begint nu met leren lezen. En als je leert lezen, tsja, dan heb je nou eenmaal boeken nodig. Dus die biebpas hoeven wij nog niet aan te schaffen met onze ruime collectie. ;D

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen