zaterdag 4 februari 2012

Winter!

Even lekker niets opruimen! Maar genieten van de winter, die dan toch eindelijk is gekomen. Zoonlief en ik hebben vanmiddag doorgebracht op de ijsbaan. Wat een prachtig weer is het ook, zonnetje erbij. Ik kan niet schaatsen, maar zoonlief moet het wel leren. Dus de dubbele ijzers onder, stoel erbij en glijden maar! Natuurlijk ging al snel de aandacht naar alle sneeuw, en werd er met de stoel sneeuw van de ene kant naar de andere kant gebracht. Het leuke aan een dorp is dat al snel allemaal klasgenootjes van zoonlief ook aan het genieten waren van de ijspret. En ik genoot ook, ondanks de koude tenen en de pijnlijke ontstekingen (weet nu precies waar alles zit), zo nu en dan een fotootje maken en vooral genieten van gelukkig zijn. Nu hebben we net cupcakes gebakken en we gaan zo met de verse cupcakes en een warme chocomel op de bank zitten en filmpjes kijken. Wat een fijn weekend is dit, vooral omdat ik gistermiddag van mijn leidinggevende kreeg te horen dat mijn jaarcontract wordt omgezet in een contract voor onbepaalde tijd. Zijn dan eindelijk de slechte jaren voorbij? :D Opruimen komt wel weer, eerst weer verder met genieten! Fijn weekend iedereen!

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je vaste aanstelling!
    En vandaag was het inderdaad heerlijk buiten, niet koud en prachtig met al die sneeuw, al vind ik het glibberen en glijden wel wat eng. Maar het uitzicht op de tuin bijvoorbeeld vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je een contract voor onbepaalde duur kreeg!
    Ik ben niet zo een sneeuwmens (ben nogal bang om met de auto te rijden...)
    maar kan wel genieten van de mooie witte natuur...
    Heb het vandaag ook wat rustig gehouden...Moet kunnen af en toe.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lekker, een vaste aanstelling. Gefeliciteerd!
    Dat mag je natuurlijk vieren met cupcakes en warme chocolademelk!

    BeantwoordenVerwijderen