woensdag 29 februari 2012

# 32 - Kerst en Knutsel

Vandaag 2 dozen van boven gehaald en eens gekeken wat er allemaal in zat.
Tasje er wel bij gezet, maar net zo vrolijk aan de kant geschoven

De dozen zaten vol met veel kerstspullen, waaronder dit schattige engeltje.

Deze had ik gekocht via een vintage webwinkel, het engeltje komt uit de 70s, hij lag al vanaf september in de kast. Toen heb ik hem vervolgens ergens opgeruimd, en ik vond hem na de kerst terug... Nu mag hij bij de rest van de kerstspullen. De sterrendoos wordt kerstdoos, eerst alles daar maar in verzamelen.

Ik vond ook nog de kerstkaarten welke we afgelopen jaar ontvangen hebben. Die mogen ergens anders opgeruimd, ik moet nog even bedenken wat ik met alle kerstkaarten ga doen.

Doosje leeg...
En het doosje weer vol... Zie dan hoeveel kerstkaartendoosjes er in zitten. Ik ben geloof ik een beetje losgeslagen met de 25% en 50% kortingen na de feestdagen. ;D


Volgende doos. Deze zit vol met feestspullen en scrapknutselspullen.

Ik weet dat ik daar meer van heb...
Schattig doosje, ik ben de laatste tijd helemaal van de Japanse poppetjes. Maar goed, deze zit dus ook vol met scrappy stuff.
Kartonnetjes weg, en dan kan alles in het Geisha doosje.
En dan hebben we nog de feestspullen, slingers, kaarsjes, etcetera.
Deze gaan weer in het kartonnen doosje. Ik heb boven ergens een feestdoos/kadodoos staan. Kerstspullen ook naar boven, en dan zijn er in ieder geval 2 dozen goed opgeruimd. Klaar... ;D

3 opmerkingen:

  1. Altijd fijn om weer een stukje af te hebben. En wat lekker is, is dat je steeds beter weet wat je waar hebt zodat dingen die over meerdere plaatsen verspreid zijn in de loop der tijd steeds meer weer bij elkaar komen. Ik droom soms over hoeveel overzichtelijker alles stukje bij beetje aan het worden is....en dan te bedenken dat ik nog niet zo lang bezig ben....dat wordt nog wat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alles weer keurig! En overzichtelijk. Lekker gevoel geeft dat toch elke dag...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel herkenbaar! Kheb ook nog tot 2015 kerstkaarten, lekker goedkoop na de Kerst gekocht... En toch, als het weer december wordt, dan blijft het trekken! En wat een superleuk Japans doosje!! :)

    BeantwoordenVerwijderen